۱۱۳۳۲۶۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

استعفایی دیگر در فدراسیون فوتبال

مدیر پروژه‌های عمرانی فدراسیون فوتبال که از یک هفته پیش در محل کار حاضر نشده استعفایش را تحویل مسئولان داده و اعلام کرده تمایلی به ادامه همکاری ندارد.

خبرگزاری تسنیم: مدیر پروژه‌های عمرانی فدراسیون فوتبال که از یک هفته پیش در محل کار حاضر نشده استعفایش را تحویل مسئولان داده و اعلام کرده تمایلی به ادامه همکاری ندارد.

سعید دقیقی مدیر پروژه‌های عمرانی فدراسیون فوتبال که از چهره‌های تحصیل‌کرده فوتبال محسوب می‌شود، در خصوص برخی پروژه‌ها با مسئولان جدید فدراسیون دچار اختلاف سلیقه جدی شده است.

ظاهراً ورود برخی چهره‌های غیر مرتبط و فاقد تخصص لازم به فدراسیون فوتبال به ویژه در ماه‌های اخیر موجب مخالفت مدیر پروژه‌های عمرانی فدراسیون با اتخاذ برخی تصمیمات غیرکارشناسی و در نهایت استعفای وی از این مجموعه شده است.

دقیقی در چهار سال گذشته ریاست کمیسیون املاک و شهرسازی شهر قزوین را بر عهده داشته و در سال‌های اخیر فعالیت‌هایی در بخش عمرانی فدراسیون داشته از جمله ساخت خانه فوتسال و خوابگاه دختران در مرکز ملی و انجام فعالیت‌های عمرانی متعدد در این مجموعه. با این وجود وی با توجه به سیاست‌های فدراسیون در ماه‌های اخیر و ورود افراد غیر مرتبط به حوزه مدیریت فوتبال از سمت خودش استعفا کرده و تمایلی به ادامه همکاری با فدراسیون تحت ریاست شهاب‌الدین عزیزی خادم ندارد.

هفته گذشته نیز احمدرضا براتی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به دلیل «رویه موجود در فدراسیون و اتفاقات رخ داده در این مدت» از ریاست کمیته تدوین و تطبیق مقرارت فدراسیون فوتبال استعفا کرده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج