۱۱۳۳۳۷۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

خوش‌خبر: برای جابجایی پول مشکل داریم

سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان گفت: ما برای جابجایی پول مشکل داریم و بازیکنان به خوبی این موضوع را درک می‌کنند.

فارس: سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان گفت: ما برای جابجایی پول مشکل داریم و بازیکنان به خوبی این موضوع را درک می‌کنند.

امیر خوش‌خبر در مورد آزمایش‌هایی که ملی‌پوشان والیبال امروز داده‌اند، اظهار داشت: یک سری معاینات برای اعزام به المپیک از ملی‌پوشان والیبال گرفته شد. البته از برخی دیگر از رشته‌ها هم این تست‌ها گرفته شد که شامل دندان، قلب، خون، روانشناسی و ... بود.

وی در مورد درآمد تیم ملی والیبال کشورمان در رقابت‌های لیگ ملت‌ها و نحوه تقسیم آن، خاطرنشان کرد: چند سالی است که کشورمان برای جابجایی پول دچار مشکل است. فدراسیون جهانی هم با شرایط و ضوابطی پول را به کشورها پرداخت می‌کند؛ مهمترین نکته این است که باید یک حساب بین‌المللی به نام فدراسیون ایران وجود داشته باشد که فدراسیون جهانی پول‌ها را به آن حساب واریز کند.

سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان گفت: در چند سال اخیر مبلغی بابت حضور در مسابقات و کسب پیروزی و... به دست ما نمی‌رسد. این مبالغ در حساب فدراسیون جهانی می‌ماند و تا کنون بخشی از پول‌های ما را بابت هزینه‌ها صرف کرده و مابقی را هم نزد خود نگه داشته است.

خوش‌خبر درپاسخ به این سوال که بازیکنان بابت حضور در مسابقات هیچ مبلغی دریافت نکرده‌اند و آیا از این موضوع ناراحت هستند یا خیر، تصریح کرد: سال‌هاست که این شرایط وجود دارد. در جریان حساب و کتاب‌های دقیق مالی نیستم، اما بازیکنان هم شرایط را درک می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نیست فدراسیون از درآمد خودش مبلغی را به بازیکنان بدهد تا رضایت آنها جلب شود و در آینده خودش طلب‌هایش را از فدراسیون جهانی بگیرد، گفت: شاید این کار بد نباشد، اما ما تا دو هفته دیگر باید راهی رقابت‌های مهم المپیک شویم و شاید زمان مناسبی برای طرح این موضوعات نباشد.

سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان درخصوص اینکه گفته می‌شود ممکن است پرچمدار کاروان ایران تغییر کرده ومیلاد عبادی‌پور این مسئولیت را برعهده بگیرد، تصریح کرد: هیچ صحبتی در این خصوص با من نشده است. ضمن اینکه هیچ خبری هم در این خصوص نشنیده‌ام.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج