جاباما
۱۱۳۳۵۹۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

افزایش تقاضا برای اتوبوس دربستی به ارمنستان

در حال حاضر کرایه دربستی اتوبوس‌ها تا شهر مرزی نوردوز از مقصد تهران بین ۸ تا ۱۰ میلیون تومان است که هر اتوبوس هم بین ۲۵ تا ۱۷ نفر مسافر می‌تواند داشته باشد که البته به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید ۱۷ مسافر سوار هر اتوبوس شوند.

ایلنا: در حال حاضر کرایه دربستی اتوبوس‌ها تا شهر مرزی نوردوز از مقصد تهران بین ۸ تا ۱۰ میلیون تومان است که هر اتوبوس هم بین ۲۵ تا ۱۷ نفر مسافر می‌تواند داشته باشد که البته به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید ۱۷ مسافر سوار هر اتوبوس شوند.

رییس اتحادیه شرکت‌های حمل و نقل مسافری با بیان اینکه تزریق واکسن به گردشگران باعث شده، سفر ایرانیان به این کشور افزایش یابد، گفت: پس از اینکه ارمنستان اعلام کرد به گردشگران واکسن کرونا تزریق می‌کند، تقاضای بلیت اتوبوس و اتوبوس دربستی به سمت شهر مرزی ارمنستان «نوردوز» در جلفا افزایش یافت.

احمدرضا عامری، رییس اتحادیه شرکت‌های حمل‌ونقل مسافری در گفت‌وگو با ایلنا درباره افزایش تقاضای زمینی برای سفر به ارمنستان اظهار داشت: در حالی که سفر زمینی به مقاصد خارجی به حداقل و تقریبا صفر رسیده در چند روز گذشته شاهد افزایش تقاضای خرید بلیت اتوبوس به سمت مرزهای ارمنستان هستیم.

وی با بیان اینکه مردم برای تزریق واکسن کرونا راهی ارمنستان شده‌اند، گفت: پس از اینکه ارمنستان اعلام کرد به گردشگران واکسن کرونا تزریق می‌کند، تقاضای بلیت اتوبوس و اتوبوس دربستی به سمت شهر مرزی ارمنستان «نوردوز» در جلفا افزایش یافت.

رییس اتحادیه شرکت‌های حمل‌ونقل مسافری ادامه داد: در حال حاضر اتوبوس‌های ایرانی اجازه ورود به خاک کشور دیگر از جمله ارمنستان را ندارند از این رو افرادی که به قصد تزریق واکسن راهی ارمنستان می‌شوند، با اتوبوس‌های ناوگان داخلی تا شهر نوردوز می‌روند و لب مرز با ناوگان ارمنی وارد خاک این کشور می‌شوند.

عامری با بیان اینکه تزریق واکسن به گردشگران باعث شده، سفر ایرانیان به این کشور افزایش یابد، گفت: از گذشته سفر زمینی به ارمنستان بین ایرانی‌ها بسیار رایج بود اما مدتی سفرهای زمینی متوقف شد و در شرایطی که مسافران امکان سفر به کشورهای خارجی را ندارند، شاهد موجی از گردشگران ایرانی به سمت ارمنستان هستیم که قصد اکثر این افراد تزریق واکسن با هزینه کم است.

همچنین یک منبع آگاه درباره نرخ بلیت اتوبوس به سمت نوردوز گفت: پیش از این قیمت بلیت تهران- ایروان ۷۰۰ هزار تومان بود اما در شرایط کرونا امکان ورود اتوبوس‌ها به خاک کشور دیگر وجود ندارد ازاین رو اتوبوس‌ها تا شهر مرزی نوردوز به صورت دربستی کرایه می‌شوند.

وی ادامه داد: در حال حاضر کرایه دربستی اتوبوس‌ها تا شهر مرزی نوردوز از مقصد تهران بین ۸ تا ۱۰ میلیون تومان است که هر اتوبوس هم بین ۲۵ تا ۱۷ نفر مسافر می‌تواند داشته باشد که البته به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید ۱۷ مسافر سوار هر اتوبوس شوند.

به گفته این منبع آگاه، اتوبوس‌های آمبولانسی در ابتدای خاک ارمنستان مستقر هستند و واکسیناسیون را انجام می‌دهند و گردشگران حق انتخاب هر نوع واکسنی را دارند. البته مسافران حتما باید تست پی سی آر منفی به همراه داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج