۱۱۳۳۷۳۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

عضو خبرگان: صداوسیما، فزاینده بی‎‌حجابی است

عضو خبرگان رهبری گفت: متاسفانه در این میان صداوسیما با ترویج تشریفات، فیلم‌های کذایی، خانه‌های آنچنانی و بی‌ادبی‌های غیرمتعارف موجب افزایش بی‌حجابی و مشکلات اجتماعی در جامعه می‌شود.

ایرنا: عضو خبرگان رهبری گفت: متاسفانه در این میان صداوسیما با ترویج تشریفات، فیلم‌های کذایی، خانه‌های آنچنانی و بی‌ادبی‌های غیرمتعارف موجب افزایش بی‌حجابی و مشکلات اجتماعی در جامعه می‌شود.

عضو خبرگان: صداوسیما، فزاینده بی‎‌حجابی است

آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی روز یکشنبه در کارگروه عفاف و حجاب شهرستان مراغه اظهار داشت: کم‌کاری و کوتاهی‌ها در حوزه عفاف باعث شده است تا در برخی از ادارات، اماکن عمومی شاهد بی‌حجابی باشیم و این مختص شهرستان مراغه نیست.

وی بیان کرد: حجاب دستور شرعی، دینی، قرآنی و ملی است و در گذشته اسلام و ایران شاهد حجاب بودیم و این موضوع مختص انقلاب اسلامی نیست.

وی اضافه کرد: متاسفانه در این میان صداوسیما با ترویج تشریفات، فیلم‌های کذایی، خانه‌های آنچنانی و بی‌ادبی‌های غیرمتعارف موجب افزایش بی‌حجابی و مشکلات اجتماعی در جامعه می‌شود.

وی به برخی دیگر از رفتارهای غیرمتعارف صداوسیما در روزهای انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: در زمان انتخابات شاهد نمایش بی‌حجابی و گفت‌وگوی خبرنگاران صدا و سیما با بانوان و آقایان بی‌حجاب هستیم که این موضوع تبعات اجتماعی بعدی را به دنبال دارد.

وی تاکید کرد: باید همه دستگاه‌های متولی و علما و بزرگان در خصوص فرهنگ‌سازی نسبت به موضوع عفاف و حجاب اهتمام داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج