۱۱۳۴۰۴۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

الاهلی برای مدافع ایرانی‌اش خانه گرفت

مدافع میانی پرسپولیس یک قدم دیگر به جدایی از این تیم نزدیک شد.

فوتبالی: مدافع میانی پرسپولیس یک قدم دیگر به جدایی از این تیم نزدیک شد.

در شرایطی که چیزی تا پایان فصل بیستم باقی نمانده، پایان قرارداد چند بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس باعث نگرانی یحیی گل‌محمدی و هواداران این تیم شده است. یکی از این بازیکنان محمدحسین کنعانی‌زادگان است که از مدتها قبل اخبار زیادی درباره جدایی او از پرسپولیس در پایان فصل منتشر شده بود.

در این رابطه باشگاه پرسپولیس طی چند مرحله از کنعانی‌زادگان خواسته برای مذاکره به باشگاه برود که مدافع ملی‌پوش قرمزها همه چیز را به آخر فصل موکول کرده است.

برای اولین بار در حاشیه برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بود که یک رسانه قطری اعلام کرد،باشگاه الاهلی با کنعانی‌زادگان به توافق رسیده و او نخستین بازیکن خارجی الاهلی برای فصل آینده خواهد بود که قراردادی ۲ ساله امضا خواهد کرد.

مدافع ملی پوش پرسپولیس در صفحه شخصی خودش به این خبر واکنش نشان داد و نوشت: "متاسفانه هر روز شایعاتی مبنی بر عقد قرارداد اینجانب با دیگر باشگاه‌ها مطرح می‌شود. منکر این نیستم که پیشنهادهایی دارم. من بازیکن پرسپولیس هستم و همه بازیکنان پرسپولیس به علت بازی در این تیم که برای همه ما افتخاری بزرگ است، پیشنهاداتی دریافت می‌کنند.اما الان تمرکز من و دیگر بازیکنان بر ادامه بازی‌ها هست و تا این لحظه هیچ تصمیم نگرفته‌ام. امیدوارم که هواداران و رسانه‌ها هم بر این موج شایعات سوار نشوند و به تمرکز من و دیگر بازیکنان در ادامه راه کمک کنند.

در ادامه اما مشخص شد کنعانی‌زادگان در تابستان یکی از جدا‌شده‌های قطعی قرمزها خواهد بود و می‌خواهد فوتبالش را در لیگ ستارگان قطر دنبال کند.

پیشنهاد مالی تیم قطری با رقم قرارداد این بازیکن در پرسپولیس قابل قیاس نیست وبه نظر می‌رسد پرسپولیسی‌ها باید با جدایی کنعانی کنار بیایند.

گفته می شود باشگاه الاهلی قطر یک دستگاه خانه با امکانات کامل را برای بازیکن جدیدش اجاره کرده که این خانه در کنار خانه بازیکنان ایرانی دیگر همچون شجاع خلیل‌زاده و مهرداد محمدی قرار دارد و کنعانی‌زادگان بلافاصله پس از پایان مسابقات لیگ برتر و جام حذفی برای حضور در تمرینات آماده سازی الاهلی راهی قطر خواهد شد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج