۱۱۳۴۰۵۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

دیگر ستاره بارسا هم از ژاپنی‌ها عذرخواهی کرد

عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسلونا، هم به خاطر ویدیوی منتشر شده از او در کنار آنتوان گریزمان که ژاپنی‌ها را تمسخر می‌کردند، عذرخواهی کرد.

ورزش سه: عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسلونا، هم به خاطر ویدیوی منتشر شده از او در کنار آنتوان گریزمان که ژاپنی‌ها را تمسخر می‌کردند، عذرخواهی کرد.

در روزهای گذشته یک ویدئوی جنجالی از دو ستاره فرانسوی بارسلونا در رسانه های اجتماعی دست به دست شد؛ ویدیویی که گفته می شود به اردوی پیش فصل بارسلونا در سال ۲۰۱۹ اختصاص دارد و در آن آنتوان گریزمان و عثمان دمبله به تمسخر ژاپنی ها می پردازند.

در این ویدیوی جنجالی عثمان دمبله کسی است که با گوشی خود فیلم می گیرد و گریزمان نیز در تصویر مشخص است. در این کلیپ سه مرد ژاپنی( یک تکنیسین و نیز دو کارمند هتل) در تلاشند تا تلویزیون اتاق این دو بازیکن را راه اندازی کنند. هدف این بود که دمبله و گریزمان بتوانند پلی استیشن بازی کنند.

دمبله در این ویدیو ابتدا چهره تکنسین آسیایی که به همراه دو کارمند هتل در حال رفع مشکل تلویزیون اتاق‌شان در هتل هستند را مسخره و آنها را "زشت" خطاب می‌کند. او خطاب به آنتوان گریزمان می‌گوید:« همه این زشت‌ها اینجا هستن برای اینکه تو بتوانی PES (بازی کامپیوتری Pro Evolution Soccer که گریزمان عاشقش است) بازی کنی، شرم نمی‌کنی؟».

این اتفاق باعث شد که هجمه زیادی به این دو ستاره فرانسوی وارد شود و بسیاری نسبت به این حرکت زشت آنها معترض شود؛ موضوعی که نهایتاً باعث عذرخواهی آنها شد. در همین رابطه عثمان دمبله با قرار دادن یک استوری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "این صحنه در ژاپن اتفاق افتاده است و می توانست در هرجای کره زمین رخ دهد و من از همان عبارات استفاده می کردم.

من گاهی اوقات از این نوع عبارات در خلوت و با دوستان بدون در نظر گرفتن مبدا آنها استفاده می کنم اما تصور می کنم که این ویدئو می تواند باعث آزردگی افراد حاضر در این تصاویر شده باشد. بنابراین من صادقانه ترین عذرخواهی را از آن ها انجام می دهم."

دیگر ستاره بارسا هم از ژاپنی‌ها عذرخواهی کرد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج