جاباما
۱۱۳۴۰۸۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

چرا قاضی‌زاده هاشمی از سلیمی‌نمین شکایت کرد؟

مشاور حقوقی امیرحسین قاضی زاده با طرح این موضوع که «ادعاهای مطرح شده در مورد پیش‌بینی‌های یک پیش‌گو جهت پیروزی سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در انتخابات ریاست‌جمهوری، کذب محض است.»، خبر داد: «وکلای حاضر در تیم حقوقی دکتر قاضی‌زاده هاشمی به وکالت از او، شکایتی از آقای سلیمی نمین را تقدیم مراجع قضائی کرده‌اند».

جماران: مشاور حقوقی امیرحسین قاضی زاده با تاکید بر اینکه ادعاهای مطرح شده درباره نقش یک پیشگو در کاندیداتوری قاضی زاده کذب محض است، تصریح کرد: سلیمی نمین باید بابت ادعایی که کرده است عذرخواهی کند.

محسن حبیبی تنها، حقوقدان و مشاور دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در واکنش به صحبت‌های اخیر سلیمی نمین پیرامون پیش‌بینی‌های صورت گرفته در مورد پیروزی سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: ادعاهای مطرح شده در مورد پیش‌بینی‌های یک پیش‌گو جهت پیروزی سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در انتخابات ریاست‌جمهوری، کذب محض است و اطلاع نداریم که فرد مدعی به چه دلیلی، با چه عنوانی و براساس چه اطلاعاتی این موارد را مطرح کرده است. لذا صحبت‌های او کذب محض است و قاضی‌زاده هاشمی نه درگذشته و نه اکنون در این فضاها قرار نگرفته و نخواهد گرفت.

چرا قاضی‌زاده هاشمی از سلیمی‌نمین شکایت کرد؟

مشاورحقوقی قاضی‌زاده هاشمی افزود: در حقیقت دکتر قاضی‌زاده هاشمی با این قبیل موارد کاری ندارد. وکلای حاضر در تیم حقوقی دکتر قاضی‌زاده هاشمی به وکالت از او، شکایتی از آقای سلیمی نمین را تقدیم مراجع قضائی کرده‌اند و تا انتهای رسیدگی به شکایت مطروحه ، این قضیه را پیگیری می‌کنیم. سلیمی نمین باید دلایل، مدارک و مستندات خود در مورد ادعایی که کرده است را به دادگاه ارائه بدهد، البته مطمئن هستیم که ایشان هیچ سند و مدرکی برای اثبات ادعایی که کرده اند ، ندارد.

حبیبی تنها، با تاکید بر اینکه ادعاهای مطرح شده درباره پیروزی دکتر قاضی‌زاده هاشمی در انتخابات ریاست‌جمهوری کذب محض است، تصریح کرد: سلیمی نمین باید بابت ادعایی که کرده است عذرخواهی کند.

در حقیقت تیم حقوقی دکتر قاضی‌زاده هاشمی براساس مواد ۶۹۷ و ۶۹۸ و سایر مواد قانون مجازات اسلامی، ماده ۷۴۶ قانون مجازات اسلامی ناظر بر قانون جرائم رایانه‌ای و قانون مطبوعات از آقای سلیمی نمین شکایت کرده و جهت احقاق حقوق موکل، تا انتها ماجرا را در دادگاه پی‌گیری می‌کنیم و تأکید می‌کنیم که آقای سلیمی نمین باید در دادگاه و رسانه‌ها عذرخواهی نمایند و اعلام کنند که این صحبت‌ها درست نبوده و کذب محض است.

این عضو تیم حقوقی قاضی‌زاده هاشمی در پایان یادآور شد که دادگاه رسیدگی به ادعاهای کذب سلیمی نمین در مورد پیروزی امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در انتخابات ریاست‌جمهوری، طبق قانون در موعد مقررتشکیل خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج