۱۱۳۴۱۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پوتین: آماده گفت‌وگو با آمریکا هستیم

رییس جمهور روسیه طی سخنانی ضمن انتقاد تلویحی نسبت به لشگرکشی‌های آمریکا به سرتاسر جهان، از آمادگی کرملین برای گفت‌وگو با کاخ سفید خبر داد.

خبرگزاری فارس: به نقل از پایگاه اینترنتی صدای روسیه، «ولادیمیر پوتین»، رییس جمهور روسیه امروز طی مصاحبه‌ای تلویزیونی با شبکه فرانسوی TF-۱ TV و ایستگاه رادیویی Europe-۱ از آمادگی کشورش برای گفت‌وگو با آمریکا خبر داد. بر اساس این‌گزارش، پوتین اظهار داشت که گفت‌وگو بهترین مسیر جهت رسیدن به درک دوجانبه است: «دلیلی ندارد بر این باور باشم که رییس جمهور آمریکا مایل به مذاکره با من نیست. البته وی در انتخاب این مورد آزاد است. من همیشه آماده گفت‌وگو هستم و آن‌را بهترین راه برای اعتماد سازی می‌دانم.»

پوتین در ادامه به اقدام‌های تهاجمی آمریکا در عرصه بین‌المللی معترض شدو گفت:«بدون هیچ تردیدی آمریکا بیشترین میزان تهاجم به کشورهای دیگر را در سال‌های اخیر داشته است. آمریکا درسرتاسر جهان پایگاه نظامی دارد و در هر جا که پا گذاشته برای سرنوشت مردم آن‌ منطقه تصمیم گیری کرده است. این در حالی است که آمریکا هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای این کشورها قرار دارد.»

گفتنی است، ولادیمیر پوتین قرار است روز جمعه ۱۶ خرداد ماه برای شرکت در مراسم یادبود ورود متفقین به نورماندی، به فرانسه سفر کند. وی قرار است دراین سفر با مقامات فرانسوی از جمله «فرانسوا اولاند» ،رییس جمهور این کشور دیدار کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج