۱۱۳۴۱۴۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نارضایتی میلیچ از شرایط مالی در استقلال

هروویه میلیچ به احتمال بسیار زیاد بعد از پایان لیگ بیستم از استقلال جدا خواهد شد.

ایران ورزشی: هروویه میلیچ به احتمال بسیار زیاد بعد از پایان لیگ بیستم از استقلال جدا خواهد شد. این بازیکن مطالباتش را دریافت کرده و با وجود اینکه از کرواسی به ایران بازگشته و در تمرینات شرکت می‌کند اما برای بازی در ترکیب استقلال میل و اشتیاق آنچنانی از خود نشان نمی‌دهد. سرمربی استقلال هم که وضعیت مالی بازیکنان استقلال را می‌بیند چندان نسبت به رفتار میلیچ معترض نیست و به‌نوعی به این بازیکن حق می‌دهد که چنین رفتاری انجام دهد. با این حال اما ادامه این روند به سود استقلال نخواهد بود چون آبی‌ها بازی‌های حساسی در جام حذفی دارند و حضور میلیچ می‌تواند در راستای بهبود اوضاع فنی استقلال بسیار اثربخش باشد.

گرچه محمد نادری شرایط مطلوبی در جناح چپ تیمش ایجاد کرده اما اوضاع به‌گونه‌ای است که استقلال باید با تمام قوا مقابل رقیب سنتی‌اش در جام حذفی قرار بگیرد تا از این بازی نیز به سلامت عبور کند و یک گام دیگر به قهرمانی در جام حذفی نزدیک‌تر شود. اگر مدیران باشگاه استقلال حقوق عقب‌افتاده میلیچ را پرداخت کنند این بازیکن با روحیه بهتری در خدمت استقلال خواهد بود اما اگر اوضاع به همین منوال پیش برود نباید انتظار آنچنانی از میلیچ داشت. پیش از میلیچ نیز فرشید اسماعیلی و رشید مظاهری به دلایل مشابه از حضور در تمرینات استقلال خودداری کرده بودند و مشکلات مالی حاشیه‌هایی برای محمدحسین مرادمند نیز ایجاد کرده بود.

در همین حین نیز شنیده می‌شود استراماچونی بعد از حضور در تیم الغرافه قطر روی تعدادی از بازیکنان استقلال نظر مساعد دارد که هروویه میلیچ نیز یکی از همین بازیکنان محسوب می‌شود. گفته می‌شود تماس‌هایی از سوی برخی رابطان با میلیچ نیز برقرار شده تا احتمالاً او در پایان فصل راهی تیمی شود که اکنون سکان هدایت خود را به دست استراماچونی سپرده است.

گفته می‌شود دیاباته نیز مورد توجه این باشگاه قطری است و هیچ بعید نیست که به‌همراه دیگر بازیکنان خارجی استقلال به لیگ فوتبال قطر ملحق شود. بدون شک این جدایی‌ها صعود استقلال از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را با خطر مواجه خواهد کرد و مدیران این باشگاه باید تدابیری بیندیشند که این بازیکنان لااقل تا بعد از بازی با الهلال در ترکیب آبی‌ها باشند تا قوای استقلال در آن جام نیز حفظ شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج