۱۱۳۴۱۸۳
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

افزایش فعالیت پلیس با قطع برق

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه فعالیت پلیس با قطع برق افزایش پیدا کرده است، بر ضرورت جداشدن سیستم چراغ‌های ترافیکی از برق شهری تاکید کرد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه فعالیت پلیس با قطع برق افزایش پیدا کرده است، بر ضرورت جداشدن سیستم چراغ‌های ترافیکی از برق شهری تاکید کرد.

سردار حسین رحیمی درباره خاموشی‌های اخیر پایتخت که موجب از کارافتادن چراغ‌های راهنمایی و رانندگی نیز شده است، گفت: خاموشی‌ها کار پلیس را به خصوص در حوزه ترافیکی و موضوعات مرتبط با آن بیشتر کرده است و ما بعضا از همکاران انتظامی برای کمک عوامل راهور به خصوص در تقاطع‌های مهم و پرتردد استفاده کرده‌ایم.

وی با انتقاد از خاموشی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی همزمان با قطع برق گفت: متاسفانه برای چراغ تقاطع ها فکری جدی نشده است و برق آن‌ها قطع می‌شود. این قطع برق مشکلاتی را به‌خصوص در حوزه ترافیک برای ما درست می‌کند بنابراین باعث شده است تا ما از ماموران انتظامی برای این موضوع کمک بگیریم.

رحیمی ادامه داد: در مورد جدا بودن منبع برق چراغ های راهنمایی و رانندگی با شهرداری نیز گفت‌وگو و تاکید کردیم که حتما فکری در این خصوص بکنند. حتی می‌توان از سیستم تامین برق با انرژی خورشیدی برای این چراغ‌ها استفاده یا آن‌ها را به سیستم برق اضطراری متصل کرد.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه قطع برق در واقع زحمت پلیس را در بخش انضباط ترافیکی و موضوعات مختلف بیشتر کرده است، گفت: البته در بحث امنیتی مشکلی نداشتیم و پیش بینی کامل این موضوع را کرده بودیم اما در مجموع می‌توان گفت که با قطع برق تلاش و فعالیت پلیس هم در شب و هم در روز افزایش پیدا کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • منتظر

      بازم شما ها مگر جوابی بگیرید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج