۱۱۳۴۲۴۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

دوپینگ فرنگی کار تیم ملی مثبت شد

تست دوپینگ فرنگی کار سنگین وزن تیم ملی مثبت اعلام شد.

ایسنا: پس از انجام تست ماموران آژانس مبارزه با دوپینگ از تعدادی از فرنگی کاران حاضر در اردوی تیم ملی، تست دوپینگ یکی از ملی پوشان مثبت اعلام شد.

بر این اساس تست اولیه دوپینگ فرنگی کار با تجربه و سنگین وزن تیم ملی کشتی فرنگی که در اردو حضور داشته است، مثبت اعلام شد.

وی پس از این اتفاق اقدام به ترک اردوی تیم ملی کرد.

پرونده نمونه دوپینگ مثبت شده فرنگی کار ۱۳۰ کیلوی ایران از سوی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) در مرحله محرمانه قرار دارد و هنوز حکم اولیه نیز برای این ورزشکار صادر نشده است و از زمان تشکیل پرونده به مدت یک هفته برای توضیحات به ورزشکار زمان داده می‌شود.

در صورتی که ورزشکار به رای اولیه صادره اعتراض داشته و درخواست حضور در شورا را داشته باشد، مدت زمان سه هفته دیگر به صدور رای اولیه پرونده اضافه می‌شود.

علاوه بر این در صورت اعتراض مجدد ورزشکار به رای صادر شده پس از تشکیل شورا نیز، یک فرصت دیگر تحت عنوان استیناف خواهی در اختیار ورزشکار دوپینگی خواهد بود و مدت زمان سه هفته دیگر به صدور رای نهایی و قطعی اضافه می شود. این در حالی است که اگر ورزشکار به رای اولیه صادر شده از همان ابتدا اعتراضی نداشته باشد، نتیجه پرونده طی مدت یک هفته قطعی و اعلام می شود.

در مورد پرونده نمونه مثبت فرنگی کار سنگین وزن تیم ملی، بر اساس اطلاعاتی که در اختیار ایسنا قرار گرفته، این ورزشکار المپیکی نیست و نمونه اخذ شده از وی مربوط به مسابقات کشتی جام تختی است. پرونده این کشتی گیر هم اکنون در مرحله محرمانه قرار دارد و ورزشکار به منظور ارائه توضیحات جهت بررسی پرونده از سوی ایران نادو فراخوانده شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج