۱۱۳۴۲۸۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

طاهری: تراکتور در آزادی شانسی ندارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: غیبت اسماعیلی همیشه دردسرساز بوده است، چون بازیکن روبه جلویی است و روی روند تهاجمی تیم تاثیر مثبت دارد.

خبرگزاری میزان: بیژن طاهری در خصوص آخرین شرایط استقلال اظهار داشت: شرایط استقلال از نظر جدول بد نیست؛ اما مجیدی تنها است و یک تنه تیم را با خودش به جلو می‌کشد. او در این مدت هم مدیرعامل است، هم برای تیم پول جمع می‌کند، هم پاداش می‌دهد. مجیدی واقعاً در حال ادای دین خود به استقلال است. به هر حال سرمربی باید برای تیم دل بسوزاند چرا که نتایج به پای او نوشته می‌شود و پاسخگوی همه نتایج مجیدی است. اینکه مجیدی در کنار مسائل فنی به دیگر مسائل مرتبط تیم هم رسیدگی می‌کند اتفاق خوبی است.

وی افزود: در مورد بازی با تراکتور در ورزشگاه آزدی قتلگاه تیم‌های دیگر است. استقلال مقابل دیگر تیم‌ها خوب بازی می‌کند و بازیکنان خوب و با کیفیتی دارد؛ بنابراین شاگردان مجیدی می‌تواند ۳ امتیاز را بگیرند و کماکان در بالای جدول بمانند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با وجود نتایجی که استقلال می‌گیرد، مشکلات همچنان پا بر جا است. امیدوارم مشکلات حل شود، همچنین مجیدی و مددی تعامل کنند. آنها با همدیگر به استقلال کمک کنند به تنهایی اتفاقی در استقلال نمی‌افتد و کار پیش نمی‌رود.

طاهری درباره غیبت فرشید اسماعیلی و شیخ دیاباته مقابل تراکتور عنوان کرد: غیبت اسماعیلی همیشه دردسرساز بوده است. چون اسماعیلی بازیکن روبه جلویی است و روی روند تهاجمی تیم تاثیر مثبت دارد. اما غیبت دیاباته برای استقلال فرقی نمی‌‍‌کند. او باشد یا نباشد، چندین ماه هست که چیز خاصی از او ندیدیم. به هر حال شاهد دیاباته سال قبل نیستیم و دیگر بودن او فرقی نمی‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حضور فیروز کریمی می‌تواند روی نتیجه بازی استقلال و تراکتور تاثیرگذار باشد، تصریح کرد: قطعا فیروز کریمی و امثال او به خاطر تجربه زیادشان می‌توانند تاثیرگذار باشند. تراکتور دارای هواداران زیادی است و اعضای این تیم انگیزه‌های زیادی دارند. مطمئنم کریمی شناخت خوبی از استقلال دارد و حتما در این مدت بازی‌های استقلال را به خوبی آنالیز کرده است. اما باید قبول کنیم استقلال یک سرو گردن نسبت به تراکتور بالاتر است. ضمن اینکه ۹ بازیکن آنها به خاطر محرومیت و مصدومیت در این مسابقه حضور ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج