۱۱۳۴۳۴۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

منیعی: کنعانی باید از تیم ملی محروم شود

پیشکسوت استقلال در خصوص شرایط این تیم پیش از بازی مقابل تراکتور گفت: مقابل تیم ریشه دار و خوبی قرار خواهیم گرفت و امیدوارم آبی‌ها این چند بازی را ببرند و باعث خوشحالی هواداران شوند.

خبرگزاری میزان: میثم منیعی درباره بازی حساس استقلال مقابل تراکتور اظهار داشت: استقلال این فصل فراز و نشیب‌های زیادی در بحث فنی، حواشی بیرون زمین و مدیریت و هیات مدیره داشت و این مسائل باعث شد نتایج درخور توجهی کسب نکند. مقابل تیم ریشه دار و خوبی قرار خواهیم گرفت و امیدوارم آبی‌ها این چند بازی را ببرند و باعث خوشحالی هواداران شوند.

وی درباره تقابل استقلال با فیروز کریمی (مربی اسبق این تیم) گفت: معمولا تیم‌های فیروز کریمی فوتبال خوبی بازی می‌کنند، اما با توجه به شناختی که از وی دارم حداقل یک ماه برای پیاده کردن فلسفه فوتبالی خود در هر تیمی زمان نیاز دارد و شاید در تراکتور آن طور که می‌خواسته فعلا نتوانسته به اهدافش رسیده باشد.

منیعی در رابطه با وضعیت ابهام آمیز هیات مدیره استقلال تصریح کرد: همه فهمیده اند وزارت ورزش کاملا پرسپولیسی است و وزرا در جلسه‌های خودشان کری می‌خوانند. استقلال در این سال‌ها مدیران ضعیف، بی برنامه و مصرف گرا داشته است. استقلال تیمی نیست که هوادار و اعتبار بخواهد، چون پشتوانه بسیار قدرتمندی دارد. این تیم تنها به پول و منابع مالی نیاز دارد و مدیرعامل باید این منابع را فراهم نماید. می‌گویند دولت‌های قبلی استقلالی بودند، ما در زمان رییس جمهور قبلی کمترین امکانات را داشتیم و برند لباس پرسپولیسی‌ها خیلی با کیفیت‌تر از ما بود.

وی افزود: پرسپولیسی‌ها می‌گویند قرارداد‌ها را رسانه‌ای کنید. مبلغ قرارداد هر چقدر هم باشد مهم پرداختی به موقع است که بعضی بازیکنان استقلال بعد از چندسال پول نگرفتن بخشی از قرارداد خود را می‌بخشند. بازیکن اگر پولش را بگیرد و دغدغه مالی نداشته باشد باید تمام تلاش خود را بکند و دیگر بهانه‌ای باقی نمی‌ماند.

پیشکسوت آبی‌ها در خصوص اظهارات علی نژاد و بی اطلاعی از ماجرا‌های استقلال گفت: هیات مدیره استقلال با تایید علی نژاد و وزیر حکم گرفته و منصوب شده اند. توجه وزارت ورزش و حتی وزیر ارتباطات هم به پرسپولیس است و به استقلال مانند یک بچه یتیم و سرراهی نگاه می‌کنند.

میثم منیعی در رابطه با تلاش‌های فرهاد مجیدی برای یافتن منابع مالی و همچنین پرداخت پاداش به بازیکنان تیم گفت: در استقلال همه فرهاد را می‌شناسند و کسی مددی و مدیران دیگر آشنایی ندارد. اگر تیم نتیجه نگیرد کسی نمی‌گوید تیم مدیر کارآمد و پول نداشت، همه می‌گویند کار مربی کارش ایراد داشته است. فرهاد علی رغم میل باطنی به دنبال این مسائل می‌رود و این یک فاجعه است. اگر خارجی‌ها بفهمند یکی از پرافتخارترین تیم‌های آسیا چنین وضعی دارد ساعت‌ها به ما می‌خندند. به تازگی پول تزریق شده، اما می‌گویم این کار بی فایده است، چون استقلال بازی‌های مهم زیادی را از دست داد و اکنون دردی از تیم دوا نمی‌کند.

بازیکن سابق استقلال در خصوص کلیپ منتشرشده از کنعانی زادگان و توهین وی به استقلالی‌ها اظهار داشت: شرمم می‌آید این فرد را فوتبالیست بنامم. این موضوع به تربیت خانوادگی وی برمی گردد و کسی که در استقلال بوده و مدام رنگ عوض می‌کند مسخص است چه شخصیتی دارد. بازیکنی که در استقلال و پرسپولیس بازی میکند در معرض توجه و دید است و الگوی نوجوانان و جوانان. برای رشد فوتبال و جلوگیری از این بی اخلاقی‌ها باید برای او جریمه سنگینی در نظر بگیرند و از تیم ملی بصورت مادام العمر محروم کنند.

وی افزود: من یک پست اینستاگرامی منتشر کردم و ۲۰ میلیون تومان جریمه شدم. چطور روی کار‌های من که فوتبالم به پایان رسیده نظارت وجود دارد، اما یک بازیکن در این سطح به راحتی هر حرفی میزند؟ اگر این بازیکن جریمه سنگین نشود یعنی مسئولان پرسپولیسی هستند.

منیعی در پایان در رابطه با آکادمی استقلال که به محمدرضا مهران پور سپرده شد عنوان کرد: تیم‌های پایه استقلال محلی برای بچه پولدار‌ها بود و مدیریت درستی نداشت. اگر آکادمی استقلال ساماندهی شود می‌تواند هر سال ۴، ۳ بازیکن به تیم بزرگسالان تحویل دهد. تیم‌های امید و جوانان استقلال این سال‌ها خوب نتیجه گرفته اند و نیازمند یک مدیریت خوب برای نتیجه گیری هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج