۱۱۳۴۶۵۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

برومند: استقلال مثل تیم‌های زمین خاکی شده است

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال شرایطی مثل تیم‌های زمین خاکی پیدا کرده که سرمربی‌اش برای حفظ آبرو به بازیکنان پاداش می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم: پرویز برومند درباره برتری ۲ بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور تبریز در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی بی‌رمق و بی‌روحی را شاهد بودیم و اگر اشتباه مدافعان تراکتور و فرصت طلبی مهدی قایدی نبود، اتفاق خاصی نمی‌افتاد. مجیدی پس از بازی حرف‌هایی زد که حق با اوست. کاری کرده‌اند که استقلال می‌برد هم تأثیری ندارد، چون از کورس قهرمانی عقب افتاده است. هواداران استقلال چه گناهی کرده‌اند که هر روز و هر سال باید شاهد این اتفاقات باشند؟

وی افزود: مجیدی برای اینکه با پیروزی‌های استقلال دل هوادار را خوش کند، از جیب خودش پاداش می‌دهد که کار اشتباهی است. مگر وظیفه سرمربی است که به بازیکنان پاداش بدهد؟ هر چند هر کسی جای او بود، این کار را به لحاظ انگیزشی انجام می‌داد، اما مدیریت چه کار می‌کند؟ یکبار از مجیدی نپرسیدند به چه دلیلی این کار را انجام می‌دهی؟ مگر وظیفه شما است که پاداش می‌دهید؟ به نظر می‌رسد شرایط استقلال برای وزارت ورزش و جوانان مهم نیست. باور کنید برای‌شان مهم نیست مجیدی باشد یا نباشد. آقایان! مردم با نتایج استقلال زندگی می‌کنند.

دروازه‌بان پیشین استقلال خاطرنشان کرد: وقتی عمیق فکر می‌کنم به این نتیجه می‌رسم که دوست ندارند فوتبالی در کار باشد. پیشکسوتان اعتراض می‌کنند اینها فوتبالی نیستند و آدم‌های فوتبالی بیاورید، اما کو گوش شنوا؟ بس است دیگر؛ یک مقدار به فکر سرگرمی مردم باشید. فوتبال تنها رشته‌ای است که می‌تواند ملت را به شور و شوق بیاورد. بازی با استرالیا، دیدار با آمریکا، صعود به جام جهانی و ... از جمله نتایجی بود که مردم را خوشحال کرد. کدام اتفاق می‌تواند این همه شادی برای مردم بیاورد؟ استقلال نمونه‌ای از این فوتبال است که مردم را به شور و شوق می‌آورد. چطور وقتی پرچم ایران بالا می‌رود، لذت می‌برید و عکس می‌گیرید، اما الان کاری نمی‌کنید؟ استقلال و پرسپولیس پتانسیل بالایی دارند و عمیق به آن فکر کنید.

«هر چقدر حرف می‌زنیم، کسی توجه نمی‌کند.» برومند با بیان این جمله و با انتقاد از شرایط استقلال یادآور شد: وقتی در زمین‌های خاکی جمع می‌شدیم که بازی کنیم، با عشق و علاقه بازی می‌کردیم و پس از آن نان و پنیر می‌خوردیم یا پول‌های‌مان را جمع می‌کردیم تا کاری انجام دهیم. شرایط فعلی استقلال مثل دوران بازی در زمین‌های خاکی شده است. مربی برای اینکه حفظ آبرو کند، پاداش می‌دهد. وضعیت استقلال از بی در پیکری صد برابر گذشته است. در استقلال یکی منتظر است مدیرعامل را بردارند و دیگری منتظر کنار گذاشتن سرمربی است. این چه مدیریتی است؟ اصلا نمی‌دانیم اعضای هیئت مدیره چه کسانی هستند. هیئت مدیره قبلی می‌خواست احمد مددی نباشد و زمانی که این اتفاق نیفتاد، رفتند. هیئت مدیره جدید هم ظاهرا منتظر است سرمربی نتیجه نگیرد تا او را کنار بگذارند. از چه چیزی نگران هستید؟ از اینکه استقلال نتیجه بگیرد و سرحال باشد؟

وی ادامه داد: ۱۰ سال است می‌گویم آقای مدیرعاملی که روی صندلی مدیریت استقلال نشسته‌ای، کیف کن، لذت ببر، شهرت کسب کن و استقلال برایت سکوی پرتاب شود، اما حداقل یک کاری برای استقلال انجام بده. سال‌هاست می‌گویم استعدادهای فوتبال اول دوست دارند به استقلال و پرسپولیس بیایند، اما می‌بینیم آکادمی شده منبع درآمد یکسری از افراد. بس است دیگر، خجالت بکشید! استقلال شده سکوی پرتاب آقایان. اشکالی ندارد، اما یک کار هم انجام دهید تا فردا روزی بگویند خدا پدرش را بیامرزد. اینها را می‌گویم تا وزیر ورزش و جوانان بشنود. آقای وزیر! مدیری آورده‌اید که یک نفر راضی باشد؟ راهکار استفاده از مدیران اقتصادی هم سوخت، چون هر کسی در استقلال هزینه می‌کند، پولش را با سود آن می‌خواهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج