۱۱۳۴۷۱۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

واکنش جهانپور به اظهارات مینو محرز

کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو در واکنش به اظهارات مینو محرز مبنی بر شکست پروژه تولید مشترک واکسن ایران و کوبا بیان کرد: این اظهارات کذب محض بوده و متاسفانه انگیزه برخی افراد برای ما هم نامشخص است. وی اظهار کرد: رفتار نکوهیده، متناقض و غیرحرفه‌ای این روزها بیداد می‌کند، اما این رفتار و گفتار از برخی اساتید جامعه پزشکی به هیچ‌وجه پذیرفته نیست.

باشگاه خبرنگاران: سخنگوی سازمان غذا و دارو نسبت به اظهارات محرز درباره شکست پروژه تولید مشترک واکسن ایران و کوبا واکنش نشان داد.

کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو در واکنش به اظهارات مینو محرز مبنی بر شکست پروژه تولید مشترک واکسن ایران و کوبا بیان کرد: این اظهارات کذب محض بوده و متاسفانه انگیزه برخی افراد برای ما هم نامشخص است.

سخنگوی سازمان غذا و دارو اظهار کرد: کار مشترک تولید واکسن بین ایران و کوبا به خوبی پیش رفته است و شاید از بسیاری کارهای مشترک در حوزه واکسن، هماهنگ‌تر و منظم‌تر باشد این چنین مورد هجمه قرار گرفته است.

جهانپور اظهار کرد: این تولید مشترک واکسن با روابط و تعامل نزدیک پیش رفته و امروز به مرحله تولید رسیده است و حتی در روزهای آتی اولین محموله واکسن تحویل می‌شود و هر هفته و هرماه تولید آن افزایش پیدا خواهد کرد و نمی‌دانیم رو برخی چراو با چه هدفی این کار خوب را تحت الشعاع قرار می‌دهند؟

سخنگوی سازمان غذا و دارو اظهار کرد: رفتار نکوهیده، متناقض و غیرحرفه‌ای این روزها بیداد می‌کند، اما این رفتار و گفتار از برخی اساتید جامعه پزشکی به هیچ‌وجه پذیرفته نیست.

گفتنی است؛ مینو محرز درباره واکسن کوبایی گفت: گفتند خودمان و کشورهای آمریکای جنوبی بیشتر نیاز داریم.

محرز افزود: مرحله سوم واکسن کوبایی را به برخی افراد در ایران تزریق کردند و بعد قرار بود یک پروژه مشترک باشد که بعد سفیر این کشور اعلام کرده بود ما چنین پروژه ای نداریم.

وی ادامه داد: برای اینکه خود کشور کوبا به این واکسن دستور «تزریق اضطراری» داد و گفت کشور خودم و کشورهای دیگر آمریکای جنوبی بیشتر نیاز دارند و بنابر این اولویت را به آنها داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج