۱۱۳۴۷۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

برنامه گالری‌ های تهران برای آخر هفته

گالری‌ها و مراکز هنری تهران با برگزاری نمایشگاه‌های متنوع از هنرهای تجسمی، میزبان علاقه‌مندان در تعطیلات آخر هفته هستند.

خبرگزاری ایسنا: گالری‌ها و مراکز هنری تهران با برگزاری نمایشگاه‌های متنوع از هنرهای تجسمی، میزبان علاقه‌مندان در تعطیلات آخر هفته هستند.

موسسه فرهنگی هنری صبا میزبان نمایشگاه خوشنویسی محمد انشائی با عنوان «ورق درخت طوبی» است. در این نمایشگاه ۳۰ تابلوی خوشنویسی به خط نستعلیق روی دیوار رفته است.

نمایشگاه از ۱۲ تا ۲۱ خرداد (به جز روزهای تعطیل) از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در نگارخانه فرشچیان موسسه فرهنگی هنری صبا واقع در خیابان ولیعصر، خیابان طالقانی، خیابان شهید برادران مظفر، شماره ۱۲۵ میزبان علاقه‌مندان به هنر خوشنویسی است.

گالری ماه

مهرداد شوقی نمایشگاهی از آثار نقاشی‌خط خود را با عنوان «نغمه‌های بی‌صدا» با سبک تازه‌ای از تلفیق خط کوفی و رنگ برگزار کرده است. در این نمایشگاه ۲۴ تابلو با اشعاری از شاعران بزرگ ایران همچون مولانا و خیام قرار دارد. نمایشگاه «نغمه‌های بی‌صدا» از ۲ تا ۲۰ خرداد ماه در گالری ماه به نشانی خیابان آفریقا، بلوار گلستان، شماره ۲۶ میزبان علاقه‌مندان به هنر نقاشی‌خط است.

خانه هنرمندان

نخستین نمایشگاه سالانه «ورسوس»، با نمایش مجموعه‌ای از ۱۲۰ اثر نقاشی از هنرمندان جوان زیر ۳۰ سال در خانه هنرمندان ایران گشایش می‌یابد. آثار این نمایشگاه از بین ۲۹۰۹ اثر ارسالی به دبیرخانه ورسوس پس از چهار مرحله داوری برای نمایش عمومی برگزیده شده است. انتخاب آثار بر عهده پویا آریان‌پور، امید تهرانی، فرید جهانگیر، سمیرا علیخان‌زاده وهومن مرتضوی بوده است.

این نمایشگاه روز جمعه ۱۶ خرداد ماه ۱۳۹۳ از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در تمامی نگارخانه‌های خانه هنرمندان برای بازدید عموم گشایش می‌یابد و تا ۲۵ خرداد هر روز از ساعت ۱۴ الی ۲۰ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

گالری راه ابریشم

تهمینه منزوی مجموعه‌ای از عکس‌های خود را که از مغازه‌های فروش و اجاره لباس عروس‌ و تولیدی‌های خیابان مخبرالدوله تهیه کرده، در گالری راه ابریشم به نمایش گذاشته است. در این نمایشگاه ۲۹ عکس در ابعاد ۴۵×۳۰ تا ۶۰×۹۰ روی دیوار گالری رفته است.

گالری راه ابریشم واقع در خیابان شهید لواسانی غربی (فرمانیه)، شماره ۱۰۳، واحد ۲ از از نهم خرداد تا چهارم تیر در ساعت ۱۵ تا ۱۹ میزبان علاقه‌مندان این نمایشگاه خواهد بود.

گالری راه ابریشم شنبه‌ها تعطیل است.

گالری پنجره

نمایشگاه نقاشی‌های آریا ساعتچی در گالری پنجره به نمایش درمی‌آید. نمایشگاه انفرادی این هنرمند با نمایش ۱۴ اثر در ابعاد ۱۵۰*۱۲۰ برپا می‌شود که با تکنینک رنگ روغن روی بوم و اکرولیک روی بوم خلق شده‌اند. این آثار پرتره‌هایی هستند که این هنرمند از چهره‌های آشنا در میان اطرافین خود کشیده تا بتواند احساس درونی آنها را که گاه در تضاد با فضای رنگی است که بر بوم غالب است، بیرون بیاورد.

این نمایشگاه از ۲۳ تا ۳۰ خردادماه در گالری پنجره دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند ساعت ۱۶ تا ۲۰ هر روز از این نمایشگاه واقع در ظفر، خیابان فرید افشار، انتهای کوچه بابک شرقی، بن‌بست بابک، شماره ۲۹، طبقه دوم مراجعه کنند.

گالری اثر

نهمین نمایشگاه انفرادی نقاشی ‌های بیژن اخگر در گالری اثر گشایش می‌یابد. در این نمایشگاه که با عنوان «دایر/ بایر۳» برگزار می‌شود، معناها و نماهایی تازه از مفاهیمی اجتماعی بازگو می‌شود. در این دوره که شامل ۱۲ اثر نقاشی است، هنرمند حساسیت‌ها و تعابیر جامعه شناسانه خود به واسطه ی زبان دیداری ویژه‌اش که در آن اتوبوس جایگاهی زیبایی شناسانه دارد بیان می‌کند.

این نمایشگاه جمعه ۱۶ خرداد افتتاح می شود و تا ششم تیرماه روی دیوار خواهد بود؛ علاقمندان می‌توانند در روز گشایش ساعت ۱۶ تا ۲۱ از این آثار دیدن کنند. نمایشگاه یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۱ تا ۲۰ و جمعه‌ها ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری اثر واقع در خیابان ایرانشهر، خیابان برفروشان، روبروی خانه هنرمندان، شماره ۱۶ دایر است.

گالری اثر شنبه‌ها تعطیل است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج