جاباما
۱۱۳۴۹۳۱
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

حضور جهانفکریان در المپیک توکیو منتفی شد!

شورای پزشکی فدارسیون پزشکی ورزشی پس از برگزاری چند نشست تخصصی اعلام کرد که «پریسا جهانفکریان» وزنه‌بردار المپیکی کشورمان شرایط حضور در بازی‌های توکیو ۲۰۲۰ را ندارد.

ایرنا: پس از اعلام اعطای سهمیه به پریسا جهانفکریان، بانوی وزنه بردار کشورمان جهت حضور در المپیک توکیو بحث‌ها و اما و اگرهای زیادی در خصوص شرایط جسمانی و آمادگی وی بواسطه جراحی اخیر بر روی کتفش مطرح شد که به همین دلیل فدراسیون پزشکی ورزشی جهت بررسی وضعیت این ملی پوش شایسته و با اخلاق و اظهار نظر تخصصی، شورای تخصصی پزشکی تشکیل داد.

حضور جهانفکریان در المپیک توکیو منتفی شد!

بر اساس این گزارش، شورای پزشکی فدراسیون پزشکی ورزشی که با حضور چند پزشک فوق تخصص، جراح و نمایندگان این فدراسیون تشکیل شده است پس از بررسی مدارک پزشکی و کنترل گزارشات جراح مربوطه اعلام کردند که وی با وضعیت موجود شرایط حضور در بازی‌های المپیک توکیو را ندارد.

پیش‌تر رییس کمیته ملی‌المپیک امروز(پنجشنبه) در نشستی اعلام کرده بود که کمیسیون پزشکی فدراسیون پزشکی ورزشی نظر نهایی خود را درباره اعزام پریسا جهانفکریان بانوی وزنه بردارالمپیکی به توکیو ارایه می‌کند.

خروج نام نماینده ساموا از لیست اعزام به المپیک توکیو موجب شد تا «پریسا جهانفکریان» در دسته فوق‌سنگین وزنه‌برداری زنان برای نخستین بار سهمیه المپیک را کسب کند. این می‌توانست نخستین حضور یک زن وزنه‌بردار از کشورمان در المپیک باشد.

اینک با خروج نام وی از فهرست اعزامی به توکیو شمار حضور زنان در المپیک توکیو به ۱۰ نفر کاهش یافت. کاروان ایران که در مجموع ۶۸ سهمیه کسب کرده است که ۲ سهمیه خود را از دست داد. یک سهمیه توسط بهمن عسگری به دلیل دوپینگ در کاراته و دیگری به دلیل آسیب دیدگی جهانفکریان. با این اوصاف ۶۶ ورزشکار راهی توکیو می‌شوند.

سی ودومین دوره بازی‌های المپیک به دلیل شیوع گسترده کرونا در جهان با یکسال تاخیر از اول مردادماه در توکیو آغاز می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چطور شورای پزشکی حالا که حضور جهانفکریان در المپیک قطعی شده تشکیل جلسه می دهد؟ در دوره های رکوردگیری و مسابقات پیشین کجا تشریف داشتند؟ شان ایران و ایرانی آنقدر پایین آمده که حتی آقایان حاضر نیستند ورزشکار خانم کشور چون در یک رشته خاص فعالیت می کند در مسابقاتی به این بزرگی حاضر باشد. حیف از روزی که آینده انسان ها در این مملکت به دست افکار پوسیده عده ای می افتد.

    • naser

      خجالت بکشیدبازمیگن چرانخبه هافرارمیکنن

    • بدون نام

      بازهم دروغ

    • بدون نام

      بعید میدونم بخاطر شرایط جسمانی باشه، بهتر بگید صلاح نیست هههه ... خودتونید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج