۱۱۳۵۲۲۰
۶۸ نظر
۵۰۶۹
۶۸ نظر
۵۰۶۹
پ

خیانت در زناشویی؛ اما دلت جای دیگه‌اس

خیانت به معنی پیمان شکنی، بی وفایی، نقض عهد، تزویر و مکر می باشد. همه این موارد ناپسندیده بوده و غیراخلاقی می باشند.

برترین‌ها: خیانت به معنی پیمان شکنی، بی وفایی، نقض عهد، تزویر و مکر می باشد. همه این موارد ناپسندیده بوده و غیراخلاقی می باشند و در بین همه فرهنگ ها کلمه ای منفور است. این مطلب برگرفته از رشته توئیت به نام «متین» در توئیتر است.

خیانت در زناشویی؛ اما دلت جای دیگه‌اس

خیلی‌ها خیانت رو بدترین اتفاق برای رابطه‌ها می‌دونن، و هیچ مشکل دیگه‌ای به اندازه خیانت سرش اتفاق نظر وجود نداره - ۹۱٪ آمریکایی‌ها اعتقاد دارن خیانت اخلاقی نیست. ولی چرا خیانت انقدر استیگما (ننگ اجتماعی) داره؟ آیا واقعا خیانت بدترین اتفاقیه که در یک رابطه ممکنه بیافته؟

خیانت در زناشویی؛ اما دلت جای دیگه‌اس

از دید خیلی‌ها خیانت بالاترین گناه در رابطه است، ولی نویسنده میگه انقدر روابط گوناگون و مشکلاتشون رو دیده که هیچوقت چنین قضاوت عجولانه‌ای نداره و خیانت‌دیده رو لزوما از نظر اخلاقی بالاتر از خیانتکار نمی‌بینه.

کتاب از زنی مثال میزنه که شوهرش دائما تحقیرش می‌کرده، بی‌توجهی می‌کرده، و تک تک ارزشهای ازدواج رو هر روز زیر پا میذاشت. وقتی مشخص میشه زن خیانت کرده، شوهر به خودش اجازه میده چهارتا فحش هم به بی‌احترامی‌های قبلیش اضافه کنه. ولی اینجا واقعا کی به کی اول خیانت کرده بود؟

آیا خیانت واقعا بدترینه؟ خیانت در شکلهای مختلف می‌تونه خودش رو نشون بده. اینکه طرف همه‌جا بدِ پارتنرش رو بگه، بهش هیچ‌جایی احترام نذاره، یا با کس دیگه‌ای روابط احساسی صمیمی‌تری داشته باشه. بعضی وقتها، نداشتن رابطه جنسی با نفر سومی راحتترین مدل وفاداریه.

اولین سوال رایج اینه که چرا اصلا طرف باید تو چنین رابطه‌ای بمونه که بخواد خیانت بکنه؟ تو همون مثال قبلی، زن به شوهرش در مورد جدایی حرف زده بود، ولی اینطور شنیده بود که "میخوای بری؟ برو! فکر کردی تنهایی اوضاعت بهتره؟ یا فکر کردی کسی حاضره یه زن درب و داغون ۵۱ ساله رو بگیره؟"

کتاب میگه تو این روابط، طرف ممکنه اصلا فکر نکنه که جدایی براش یک گزینه است. حرفهای پارتنرش در مورد خودش و ناتوانی‌هاش در مسیر زندگی آینده‌اش رو پذیرفته. تا اینکه توجه نفر سوم رو به خودش می‌بینه و شیرینی دوست داشته شدن رو درک می‌کنه.ما نباید «گیر کردن در یک رابطه مخرب و مسموم» رو با «وفاداری» اشتباه بگیریم.

خیانت در زناشویی؛ اما دلت جای دیگه‌اس

نویسنده البته تاکید می‌کنه نمی‌خواد خیانت رو خوب جلوه بده، یا تقصیر رو از گردن یکی به گردن یکی دیگه بندازه. ولی میگه اینکه ما بگیم خیانت بدترینه، قضاوت عجولانه‌ایه و همیشه باید به همه جوانب نگاه کرد.

دومین سوال رایجی که از نویسنده میشه (بعد از اینکه "خب چرا جدا نشد؟") اینه که "چرا در مورد مشکلاتشون با هم حرف نزدن؟" میگه این راه‌حل خوبی به نظر میاد، ولی در عمل شاید به مشکلات جدی بربخوره. گفتگو یک امر دو-طرفه است و هرچقدر که گوینده باید تلاش کنه پیامش رو برسونه، شنونده هم..

باید تلاش کنه تا حرفهای گوینده رو درک کنه. ولی وقتی پارتنر گوش شنوایی نداره، گوینده هم برآشفته یا مایوس میشه. تو این موارد، خیانت انگار همون شوکی هست که شنونده‌ی بی‌تفاوت رو از خواب بیدار می‌کنه و مجبورش می‌کنه که واقعا به حرف طرف مقابل توجه کنه. نکته‌ی بعدی که کتاب بهش می‌پردازه «روابط بدون رابطه جنسی» هست.

کم شدن تعداد رابطه جنسی بعد از ازدواج و در گذر زمان بین زوجها یک امر طبیعیه. ولی یک رابطه‌ی بدون رابطه جنسی طبیعی نیست - اگه یه پارتنر بصورت یک طرفه این امر رو متوقف کرده باشه و نیازهای طرف مقابلش رو متوجه نشه.

امروزه، اهمیت رابطه جنسی در روابط جدی گرفته نمیشه. نویسنده میگه به تجربه دیده وقتی این امر یک طرفه متوقف میشه، برای طرف مقابل خلایی ایجاد می‌کنه که ممکنه برای جبرانش سراغ نفر سومی بره. بر خلاف تصور رایج، فقط مردها هم نیستن که این مسیر رو میرن.؛ برای زنها هم ممکنه این اتفاق بیافته.

گزارشها نشون میدن که ۱۵-۲۰٪ زوجهای آمریکایی روابط بدون رابطه جنسی دارن (کمتر از ده بار در سال) عبارت sexless marriage بیشتر از هر مشکل دیگه‌ای در روابط در اینترنت جستجو میشه که نشون دهنده میزان شایع بودن و اهمیتشه.

نویسنده میگه وقتی چنین مشکلی رو در زوجی می‌بینه، اول سعی می‌کنه بازدارنده‌ها رو تشخیص بده - تراما، بیماری، شرم. در قدم بعدی سعی می‌کنه به زوجها یاد بده که در بیان خواسته‌هاشون، بجای انتقاد کردن، از کلمات درخواستی بکنن. بهشون میگه در مورد رابطه جنسی خیلی جدی نباشن و همیشه..

خیانت در زناشویی؛ اما دلت جای دیگه‌اس

به این امر خیلی بازیگوش و ماجراجو نگاه کنن. و در قدم آخر، با کمک سکسولوژیست‌ها، بهشون کمک می‌کنه که بتونن با صمیمیت جنسی و احساسی خودشون دوباره ارتباط برقرار کنن.

بعضی از زوجها از این کمکها بهره می‌برن و روابطشون رو بهبود می‌بخشن. ولی بعضی‌ها همچنان نمی‌تونن کاری برای رابطه جنسی انجام بدن. تو این شرایط چکار باید بکنن؟ آیا باید حفظ رابطه و خونواده رو به رابطه جنسی ترجیح بدن؟

برای عده‌ای، خیانت تلاشی بوده تا رابطه و ازدواجشون رو حفظ کنن. وقتی فرد نیازهایی داره که در رابطه‌اش بدست نمیاد، و شرایط ترک رابطه رو هم نداره (مثلا بخاطر مراقبت از بچه‌ها و غیره)، سراغ نفر سومی میره تا بتونه در رابطه‌اش باقی بمونه.

برای عده‌ای خیانت مثل وزنه‌ی تعادلی بوده تا کمبودهای رابطه رو جبران کنه و فشار رو از روی دوش پارتنر برای برآورده کردنشون برداره. پارتنری که تا حالا نشون داده یا تمایلی به برطرف کردن اون مشکلات نداشته یا نمی‌تونسته براشون کاری بکنه.

در بعضی موارد، خیانت فضای احساسی‌ای رو ایجاد می‌کنه تا افراد بتونن روابط و ازدواجهای مشکل‌دار رو تحمل کنه. مشکلاتی مثل نداشتن رابطه جنسی، دریافت نکردن احترام و غیره.

خیلی از روانشناسها به این پدیده میگن "پاسخ قابل درک به تجربه‌ی واقعی ازدواج"هر روز انتظارات افراد از ازدواجهاشون افزایش پیدا می‌کنه و خیلی‌ها (اگر نه همه) وقتی خودشون وارد چنین رابطه‌ای میشن و کاستی‌هاش رو می‌بینن، به نوعی حس سرخوردگی خواهند داشت.

خیانت در زناشویی؛ اما دلت جای دیگه‌اس

در چنین شرایطی، عده‌ای ممکنه بخوان اون قسمتهای مشکل‌دار رو درست کنن. در اکثر موارد، مشکل اصلی رابطه جنسی هست و خیانت یک راه‌حل یک طرفه برای حل این مشکله.

بعد از آشکار شدن خیانت، طبیعیه که خیانت‌دیده آسیب ببینه و برنجه. ولی وقتی شوکهای اولیه برطرف شد، نویسنده به زوجها یادآوری می‌کنه که همه ماجرا رو از هر دوسمت قضیه ببینن تا متوجه باشن چه مشکلاتی وجود داشته که کار به اینجا کشید.

نویسنده میگه خیلی وقتها که زوجها از هیجانات و ناراحتی‌های اولیه گذر می‌کنن و مشکلات رو درست متوجه میشن، می‌خوان که ازدواجشون رو حفظ کنن. تو این مواقع، به زوج کمک می‌کنه که تعریفشون از وفاداری رو گسترش بدن و فراتر از «رابطه جنسی نکردن با یکی دیگه» بشناسنش

البته تو این موارد هم ممکنه زوجها وارد یک چرخه‌ی معیوب بشن. از یک طرف رابطه‌شون رو دوست دارن؛ زندگی‌ای که با هم ساختن، حمایتی که از همدیگه کردن تا در کار پیشرفت کنن و… و از طرف دیگه راه‌حلی برای مشکل نداشتن رابطه جنسی پیدا نمی‌کنن.

تو این شرایط، زوجها دوتا گزینه بیشتر نمی‌بینن: یا جدا بشن، یا به رابطه بدون رابطه جنسی ادامه بدن. ولی از اونجایی که هیچکدوم از این دو راه حل خواسته‌ی قلبی اونها نیست، دوباره خیانت به عنوان راه‌حل سوم به زندگی اونها وارد میشه.

خیلی وقتها که خیانت دوم اتفاق میافته، ما فوری از اصطلاح «کسی که یک بار خیانت کرده، همیشه خیانت می‌کنه» استفاده می‌کنیم و مشکل رو در شخصیت طرف می‌بینیم. نویسنده میگه ولی در بعضی موارد، این خیانت بخاطر این اتفاق افتاده که اون مشکل اصلی هیچوقت بطور کامل حل نشده بود.

محکوم کردن قاطعانه‌ی خیانت کار ما رو در درک علتهای اصلی این پدیده سخت میکنه. همچنین، برای ما یک هرم سلسله مراتبی از خطاها و مشکلات در روابط میسازه که خیانت در نوک اون قرار می‌گیره. بی‌توجهی به نیازهای جنسی و عاطفی به مراتب کم اهمیت‌تر دیده میشن و...

مشکلات جدی در روابط زیر سایه خیانت مخفی می‌مونن. اینکه خیانت رو بدترین مشکل در روابط بدونیم، باعث میشه پیچیدگی‌های ازدواج و خواسته‌هامون رو از چنین رابطه‌ای درک نکنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وقتی مادر پسر براش دختر انتخاب میکنه پسر با دختر انتخاب شده مادر ازدواج میکنه ونه بادوس دخترش ،همبن میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مورد نداره جدا بشید حله
        هر کسی از زندگیش راضی نیست جدا بشه
        طلاق که ممنوع نیست

      • بدون نام

        معلومه دختری و طرف رو از دست دادی

      • بدون نام

        اگر مردی به همسرش خیانت میکنه فقط از بی عرضگی زنش بوده که نتوانسته توقعات شوهرش رو برآورده کنه و براش یه فضای پر از عشق و محبت بسازه ، البته برعکسش هم همینطوره . زوج باید از نظر عشق و محبت همدیگه رو کامل پوشش بدن وگرنه در جامعه پیشرفته امروز آخرش جدایی خواهد بود .

      • بدون نام

        بله دختر هستم ولی واسه دختر همسایممون دیدم که همچین اتفاقی افتاد و الان هم زندگیش به طلق کشیده شده و پسره بهش گفته اگه تورو خواستم واسه خاطر مادرم بوده ومادرم خواستتت نه من ودختره خیلی آ غمگین طوری که تو آپارتمان همه فهمیدن

      • بدون نام

        فعلا كه 90 درصد دوستي هاي خيابوني منجر به طلاق ميشه لطفا كبك نباشيد

      • بدون نام

        چرت نگو خواهشن

      • بدون نام

        چرت نگو خواهشا

      • بدون نام

        الان که همه با دوست دختراشون ازدواج میکنن یه عده هم به خواست مادر خواهرشون دختر میگیرن بدبخت دخترایی که نه اهل دوست بازی ان نه مادر خواهر پسری چشمشون و گرفته

      • بدون نام

        چرت نگو

      • بدون نام

        اتفاقا بهترين زنان همانهاي هستند كه مادرتون معرفي ميكند و خائنين دوست دخترها هستند

    • شرلوک

      تو ایران الان خیانت مده.
      هر کی هم خیانت نکنه میگن دهاتیه.خخخ
      از ایرانی بودنم شرمم میاد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        در همه جای دنیا خیانت زیاد شده و در خیلی از کشورهای پیشرفته عادی شده . فقط باید وقت انتخاب همسر ، طرفین با عشق و دوست داشتن انتخاب خودشون رو انجام بدن و نه منافع مادی یا اجبار خانواده ها و یا گول اسم و رسم طرفشون تا در آینده به مشکل نخورند .

      • بدون نام

        وقتي بي نمازي و بي حجابي همه گير شده همين ميشه وقتي ماهواره خيانت رو عادي جلوه ميده مردارو بي غيرت كرده همين ميشه البته ميدونم برترين ها منتشر نميكنه

      • بدون نام

        بی سواد

      • بدون نام

        نگو مده هرکار ناپسندی مگه مد غیرمد داره

    • ناشناس

      خب خداروشکر که خیانت هم مجاز شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خجالت بکش

      • بدون نام

        شرم بر تو باد

      • بدون نام

        من مثبت زدم چون فکر کردم داره طعنه و کنایه میزنه. وگرنه هیج وقت هیچ توجیهی برای قبح خیانت وجود نداره

    • بنو...

      کاملا درسته...
      اما در مواردی همه چیز خوبه،و طرف بخاطر هیجان کاذب و ذات خرابش دنبال رابطه با نفر سوم میگرده...
      مرد و زن هم نداره.

      پاسخ ها

      • ارام

        وقتی رابطه ارضا کننده نیست،علیرغم اینکه بی نقص به نظر میاد،احتمالاخیانت اتفاق میوفته.نه وقتی که همه چیز عالیه.

      • بدون نام

        آفرین و مرحبا
        کاملا موافق صحبت شما هستم
        گاهی طرف مقابل متاسفانه بدون هیچ کمبود و دلیل خاصی وارد رابطه دیگری میشه البته به نظر من اینگونه افراد از لحاظ روانی باید درمان بشن مشکل از درون خودشونه نه طرف مقابل درست مثل اینکه بیمار باشن

    • بدون نام

      لطفا اگه کسی دوستش ندارید باهاش ازدواج نکنید حتی اگه موقعیت خوبی داشت، چون بعدها دچار مشکل میشید

      پاسخ ها

      • علی 11

        اکثر کسایی که از هم جدا میشن یا خیانت میکنن، دقیقا زمانی که بله رو سر سفره عقد میگن، مطمئن هستن بهترین آدمی که تو این کره خاکی بوده که میتونسته انقدر مشترکات داشته باشه همون کسیه که بغلش نشسته

      • بدون نام

        شوهر من بشدت عاشقمه و هرکاری برای خوشبختیم کرده شاید تو کل فامیل تک باشه این اقا، ولی من از اول حس مثبتی بهش نداشتم و فقط سعی کردم طبق خوبی هاش بهش حس پیدا کنم،اما هیچوقت نتونستم براش مث لیلی مجنونا باشم،الان خیلی پشیمونم و حسرت ازدواجی میخورم که بر پایه عشق شکل میگرفت،نه منطق... چون ازدواجمون سنتی بود

      • بدون نام

        شما لیاقت همچین مردی رو نداری بدون عشق کافی نیست اینم از طرف کسی که ازدواج عاشقانه داشته

      • بدون نام

        وقتی خوشی میزنه زیر دلت ... عشق کجا بود عزیز من بخاطر این خیالات واهی زندگی به این خوبی رو خراب نکن

    • بدون نام

      خيانت در ايران عادي شده متاسفانه
      دليلش روشنفكري شهر نشينا و عق افتاده هاي ذهنيه
      فراتر از خيانت هستيم ملت ... شدن ميدوني يعني چي

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه ربطی داره به عنوان یه شهرستانی که با روستاهای اطراف ارتباط دارم باید بگم شهری و روستایی نداره در همه جا اتفاق میوفته

    • سارا

      شوهرم بهم خیانت کرد اونم ن یک بار چند بار وجالب اینکه حاشا میکرد اینا همه شد برام عقده چون مردونه برام توضیح نداد وارومم نکرد ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه مردونه براتون توضیح می‌داد آروم میشدین و دگه مشکلی با این قضیه نداشتین ؟!!!
        خیانت قابل توضیح نیس

      • بدون نام

        با این حال هنوز داری باهاش زندگی میکنی و فقط ناراحتی که چرا برات درست و حسابی توضیح نداد؟؟!!!!!

    • عبدالرحمن

      جدائی مگه بده که با زوج خیانتکار کنار بیای؟ تو ایران کسی با زن خائن نمیتونه زندگی رو ادامه بده همینطور مرد خائن!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو ایران همه خائن هستن

    • بدون نام

      خیانت خیلی زیاد شده من که هیچوقت ازدواج نمیکنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من هم

    • بدون نام

      خیانت و طلاق تو ایران شده نقل و نبات

    • بدون نام

      چون بی غیرتی و بی حجابی خیلی زیاد شده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مزخرف نگو

      • بانو

        شاید باورتون نشه من چون همسرم روم غیرت نداره و بهم بی اهمیته در استانه جدایی هستم

      • بدون نام

        دقیقا همینطوره

      • بدون نام

        ساده لوحانه ترین تحلیل ممکن

      • بدون نام

        مزخرف تو میگی

    • بدون نام

      خیلی خوب و عمیق گفته شده کاملاً با نویسنده موافقم

    • بدون نام

      وقتی رسانه های ما جوانان ما اموزش نمیدن از این وضع بهترنمیشه.نه صداسیمامیلی.نه رادیو.نه روزنامه.کلا غدغن.هرمطلبی هم چاپ میشه کار نوبسنده های غربی

    • بدون نام

      من یه خانوم جوان زیبا و مجردم در سن ازدواجم هستم و جای بسی تاسفه که بیشتر پیشنهادهای آشنایی که چه در فضای مجازی چه در محل کار و چه در دوست و فامیل بهم میشه آقایون جوان و متاهلی هستن که چند سال بیشتر از ازدواجشون نمیگذره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا برای منم همین طوره حتی پیش اومده که پنهان کردن و بعد متوجه شدم که طرف متاهل هست نمیدونم چه اصراری دارن زود ازدواج کنن و هنوز چند سال نگذشته رو به خیانت بیارن خب اول فکر کن بعد وقتی کاملا مطمئن شدی ازدواج کن و خیانت هم نکن

    • مجتبی

      بنظر من کسانی که قبل از ازدواج رابطه جنسی داشتند مرتکب خیانت میشوند

    • بدون نام

      خیانت نفرت انگیز ترین رفتار عیر اخلاقی و ضد اجتماعی است که آثار بسیار بدی بر روی همسر و فرزندان و بستگان داره و به هیچ وجه قابل توجیه نیست !
      اگر از زندگیش ناراحته باید صادقانه رفتار کنه و سعی در برطرف نمودن مشکل نماید و اگر نشد باید از اون زندگی خارج بشه نه با خیانت همسرش رو تحقیر کنه !

    • بدون نام

      زنی که حقیره و بعد خیانت جدا نمیشه حقشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ویکتوریا بکهام خیانت دید و جدا نشد هیلاری کلینتون خیانت دید و جدا نشد، آیا اینا زنهای حقیری هستن؟ یا اینکه از ضعف و استیصال جدا نشدن؟

      • بدون نام

        هیلاری مدتی موند برا منافع سیاسی.بعدم جدا شد.بکهام هم اگه مونده قطعا حقیره

      • بدون نام

        ترامپ موقع انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که برای پیروزی انتخاب رئیس جمهوری درآمریکاهمدیگه رولومیدن اشاره به هیلاری کلینتون کردوگفت این مادرداعش وتأسیس کننده این گروه تروریستی جنایت پیشه هست!

    • بدون نام

      يه سري از زن ها دنباله طلاق و گرفتن مهريه هستند براي همين تهمت خيانت به شوهرانشان ميزنند چون با اين ترفند هم طلاق خود را در نزد اقوام توجيح ميخواهند بكنند و هم خودشان از سرزنش فرار ميكنند .....!!!!

      حواستون جمع باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینکه تعداد زیادی ازماها,مردمانی متقلب ودروغگو هستیم شکی درش نیست

      • بدون نام

        دقيقا درسته اينگونه دخترها خيلي زياد شدن و اغلب به اقايون تهمت ميزنند

      • بدون نام

        افرين الان اگه يه سر به دادگاه ها بزنيد خودتون ميبينيد كه 99% خائنين زن ها هستند

    • بدون نام

      اینم باید درنظر گرف که یسریا ثبل ازدواجشون با چند نفر رابطه جنسی برقرار میکنن و بعد ازدواج حس تنوع طلبی ای که توشون بوجود اومده نمیزاره زندگی ارومی رو تجربه کنن و همش دنبال نفر سوم میگردن

    • بدون نام

      من با یک دختری 3 سال در رابطم و حدودا 25سال سن ام است. و این دختر طوری با من رفتار میکنه که انگار من یک دبیرستانی ام. از طرف دیگر همیشه به من شک داره در حالی که به علت مشکلات مجازی بودن تحصیل من همیشه خونم و پروژه ام از خونه پیگیری میکنم ولی همیشه بهم شک داره تهمت های زشت میزنه و تا قسم مادرم نخورم ول کن نیست. بهش شکایت که میکنم میگه باشه من میرم کی دیگه با تو میمونه تو آینه خودت دیدی چه قدر فلان فلان فلانی واقعا دیگه حالم از هر رابطه ای بهم میخو

      پاسخ ها

      • مونا

        خواهرانه بهت نصیحت میکنم ترکش کن عمرتو واسه آدم شکاک هدر بدی باختیا من تجربشو دارم

      • بدون نام

        آدم و شکاک ومریض رو باید ترک کرد زن و مرد هم نداره

      • بدون نام

        بيماري پارانوئيد داره و بسيار خطرناكه و كار دستت ميده ازش فرار كن

    • بدون نام

      خدا بهترین قاضی برای خیانت هست...شوهرم بهم خیانت کرد وقتی بهش گفتم زد زیر همه چی.من فقط به خدا واگذار کردم شوهرم رو...

    • محمد

      اگه قراره یه رابطه ای مخفی نگه داشته بشه هیچوقت درگیرش نشید.

    • رسول

      یکی از دلایل خیانت در ایران بخاطر فرهنگ تنگ نظر و عقاید دینی خشک مردم هست که مثلا صیغه یا چند همسری رو زشت میدونن ! من که یک مرد متاهل هستم مثلا اگه بخام یکی رو صیغه کنم میگن زشته و ... ایندفعه شاید برم سمت خیانت و روابط پنهانی . البته توجیه نمی کنم ولی شاید یکی از دلایلش این باشه

    • هموطن

      زنها اگر رفتارهای خاله زنک و بچه بازیها و خواهر تو مادر تو گفتنها و حساسیتهای الکی و زنانشون رو کنار بزارن هیچ مردی دنبال زن دیگه نمیره(البته اشتباه مردا اینه که فکر میکنن زنهای دیگه فرق میکنن)
      البته استثنا هم وجود داره و بعضی مردها واسه هوسرانی و .... دنبال زن دیگه میرن

    • محمد

      دلايل زيادي وجود دارد كه مرد و زن براي زندگي دايم زير يك سقف آفريده نشده اند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج