جاباما
۱۱۳۵۲۵۵
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

امید روزنامه اصولگرا به نقش‌آفرینی روسیه در برجام

اگرچه امریکایی‌ها مدعی هستند که زمان برای احیای برجام در حال اتمام است، اما روسیه بر این باور است که ایران برای بازگشت به میز مذاکرات به زمان بیشتری نیاز دارد.

روزنامه جوان: اگرچه امریکایی‌ها مدعی هستند که زمان برای احیای برجام در حال اتمام است، اما روسیه بر این باور است که ایران برای بازگشت به میز مذاکرات به زمان بیشتری نیاز دارد.

میخائیل اولیانوف، نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی روز پنج شنبه در توئیتی نوشت: «هنوز تاریخ آغاز دور هفتم مذاکرات وین درباره احیای برجام مشخص نشده است. پس از انتخابات ریاست جمهوری، ایران به زمان بیشتری برای آماده‌سازی نیاز دارد.» وی طولانی شدن وقفه در مذاکرات برجام را با توجه به تحولات سیاسی داخل ایران امری طبیعی خواند، اما افزود: «ابهامات فعلی به نفع هیچ کشوری نیست و هرچه مذاکرات زودتر شروع شود بهتر است».

با توجه به انتقال قدرت در ایران طی هفته‌های آتی، به نظر می‌رسد تیم جدید، پرونده هسته‌ای را به دست بگیرد و به همین منظور تاکنون تصمیمی برای ازسرگیری مذاکرات در وین اتخاذ نشده است.

اولیانوف همچنین با اشاره به اظهارنظرهای اغراق‌آمیز درباره اهمیت بندهایی از برجام که با گذشت زمان منقضی می‌شوند (بندهای غروب آفتاب)، تصریح کرد: «تنها ضامن معتبر برای اطمینان از صلح آمیز بودن برنامه اتمی ایران،راستی‌آزمایی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی طبق پروتکل الحاقی است.»منظور از«بندهای غروب آفتاب» برجام مفادی است که محدودیت‌های تعریف‌شده ذیل آن‌ها برای فعالیت‌های هسته‌ای ایران بعد از دوره‌های زمانی مشخص منقضی می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عبدالله

      8 ساله همین حرفو میزنین خوااااااااااااااااااااهشا بس کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج