۱۱۳۵۴۷۱
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

منصوریان: سر و ته‌ام را بزنید، استقلالی‌ام

سرمربی آلومینیوم اراک گفت: سر و ته‌ام را بزنید باز هم استقلالی هستم. امیدوارم استقلال در داربی موفق شود.

ایسنا: سرمربی آلومینیوم اراک گفت: سر و ته‌ام را بزنید باز هم استقلالی هستم. امیدوارم استقلال در داربی موفق شود.

علیرضا منصوریان، سرمربی آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس که با شکست دو بر صفر این تیم به پایان رسید، اظهار کرد: بازی خوب و باکیفیتی بود. ما تمام سعی و تلاش‌مان را بعد از بازی با گل‌گهر کردیم. متاسفانه روال فوتبال از دست فدراسیون خارج شده است. من نمی‌خواستم شب قبل از بازی پرسپولیس راجع به مسائل حاشیه‌ای صحبت کنم. درد ما از بازی با گل‌گهر بیش‌تر احساسی است. یکسری از تیم‌ها باید حساب کار دست‌شان بیاید و گردن کلفتی نکنند. قرار نیست برای گرفتن حق‌مان، حق تیمی دیگر را بگیریم. بعضی افراد برای گرفتن حق‌شان به دنبال گرفتن حق مردم اراک هستند.

منصوریان: سر و ته‌ام را بزنید، استقلالی‌ام

او افزود: تمام سعی و تلاش‌مان این بود که به بازیکنان‌مان توضیح دهیم که هنگام بازی با تیم‌های بزرگ باید به سه نکته توجه کرد. اول، نترس بودن، دوم، اشتباه نکردن و سوم، اعتماد به نفس فوق‌العاده بالا ولی نه اعتماد به نفس کاذب. ما در نیمه اول روی دو اشتباه فردی گل خوردیم. در بین دو نیمه تازه بازیکنان متوجه شدند که تفاوت بین آن‌ها و بازیکنان پرسپولیس نیست. در نیمه دوم فوق‌العاده خوب بودیم و اگر حامد پاکدل دقت می‌کرد و گل می‌زد به بازی برمی‌گشتیم. ما از لحاظ فیزیکی شرایط خیلی خوبی داریم و توانستیم پرسپولیس را تحت فشار قرار دهیم ولی ما اصل قافیه را در نیمه اول باختیم. پرسپولیس خیلی خوب از دو گلش دفاع کرد و بازگشت ما به بازی خیلی دیر بود.

سرمربی آلومینیوم اراک گفت: طبیعی است که تیم‌هایی که سال اول به لیگ می‌رسند، به دنبال حفظ ثبات باشند که ما به این هدف رسیدیم. سه بازی آینده برای ما خیلی تعیین‌کننده است و هم‌چنین در جام حذفی با تیم امیرخان بازی داریم. در کل از بازیکنان‌مان راضی هستم ولی سطح توقع من بالاست. ما قبل از بازی گل‌گهر باخت نداشتیم و این نشان از کیفیت خوب ما بود. ما جای اشتباه نداشتیم ولی در نیمه اول اشتباه کردیم و دو گل از پرسپولیس خوردیم.

منصوریان درباره برخورد گرمی که با کادر فنی پرسپولیس داشت، توضیح داد: برای من فوتبال به هر قیمتی ارزش ندارد و نمی‌خواهم دوستی ۲۷ ساله با یحیی و افشین را به خاطر یک موقعیت خراب کنم. دوست ندارم پس فردا یکی را ببینم و نتوانم در چشمش نگاه کنم. پس از استقلال من با حسین کنعانی‌زادگان صحبتی نکرده بودم و امروز برای اولین بار بغل من آمد و درد دل کرد و من هم گله‌هایم را گفتم. این که برای سه امتیاز دوستی را از دست بدهیم، ارزش ندارد. من آخر همه اتفاقات را در استقلال دیدم و فوتبال بخشی از زندگی ماست.

او در ادامه درباره پیش‌بینی‌اش از داربی جام حذفی بیان کرد: ما با استقلال بازی کردیم و یک موقعیت به آن‌ها دادیم که ۵۰-۵۰ بود و تازه مشخص نشد که آفساید بوده یا نه. علتش این بود که مهدی قایدی را از بازی خارج کردیم و بازی پرفشاری مقابل این تیم داشتیم. البته ما در اراک با استقلال بازی کردیم و بازیکنان ما در آن جا خیلی خوب بازی می‌کنند. امروز در آزادی با پرسپولیس بازی کردیم و در نیمه دوم دیدید که موقعیتی به پرسپولیس ندادیم. باید بگویم که نحوه بازی آن‌ها در دو هفته قبل داربی ربطی به نتیجه داربی ندارد. من ۱۵، ۱۶ بازی در داربی بودم و خیلی اوقات تصور می‌شد که می‌بازیم ولی بردیم یا بالعکس. من فکر می‌کنم یکی از قشنگ‌ترین و پرحاشیه‌ترین داربی‌ها پیش روی ماست. من فکر می‌کنم به لحاظ روحی و روانی و فرهنگی آمادگی استفاده از اینستاگرام را نداریم و اگر این شبکه اجتماعی قطع شود، برای ما بهتر می‌شود.

سرمربی آلومینیوم اراک در پایان گفت: استقلال و پرسپولیس چند بازیکن بالاتر از سطح آسیا دارند ولی اگر مراقبت نشود، داربی خطرناکی می‌شود. البته باید بگویم که من را هر کاری بکنید و سر و ته‌ام را بزنید باز هم استقلالی هستم. ما از استقلال اسم و اعتبار گرفتیم و به این باشگاه مدیون هستیم. امیدوارم استقلال در داربی موفق شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای منصوریان سرت که زدی ته ت هم بزن تااستقلالی بمانی.

    • آبی

      آقا علیرضا گل دوست‌داشتنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج