جاباما
۱۱۳۵۶۱۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آمار امیدوارکننده دروازه‌بان استقلال

دروازه‌بان شماره یک استقلال بار دیگر به روز‌های اوج خود بازگشته، آمار فوق العاده‌ای در بازی‌های اخیر از خود به جای گذاشته است.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال استقلال در حالی شب گذشته موفق شد سایپا را در دیداری خارج از خانه شکست دهد که بار دیگر دروازه این تیم بسته ماند و کلین شیت دیگری به کلین شیت‌های گذشته آن اضافه شد.

آبی پوشان در حالی پانزدهمین کلین شیت این فصل خود را ثبت کردند که سید حسین حسینی دروازه‌بان آماده این روزهای آبی پوشان برای ششمین بازی پی در پی درون دروازه قرار گرفته بود.

حسینی در این فصل مجموعاً ۱۰ بار درون دروازه استقلال قرار گرفته که ۶ بار موفق به کلین شیت شده است. از این ۶ کلین شیت، ۵ کلین شیت در ۶ بازی اخیر این تیم به دست آمده است تا حسینی در ۶ بازی اخیر تنها یک بار دروازه‌اش باز شده باشد که این آماری جالب برای این بازیکن است.

در ۶ بازی آخر استقلال که سید حسین حسینی دروازه‌بان این تیم بوده، آنها ۵ پیروزی و یک مساوی به دست آورده‌اند و تنها گلی که این تیم دریافت کرده، مقابل تراکتور بود که این بازی هم با نتیجه ۲ بر یک به سود آبی پوشان به پایان رسید.

آبی پوشان در ۶ بازی اخیر خود به ترتیب مقابل صنعت نفت، پدیده، گل گهر، آلومینیوم، تراکتور و سایپا به میدان رفته‌اند و تنها مقابل آلومینیوم به تساوی صفر - صفر رسیدند و در سایر دیدارها پیروز شدند. به جز دیدار مقابل تراکتور، در سایر دیدارهای خود نیز موفق به ثبت کلین شیت شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج