۱۱۳۵۶۳۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

جهانبخش برای فسخ قرارداد به انگلیس می‌رود

علیرضا جهانبخش که برای تعطیلات به ایران آمده به زودی راهی انگلیس می‌شود تا قراردادش را با باشگاه برایتون فسخ کند و اقداماتی را برای انتقال به فاینورد، باشگاه جدیدش در لیگ هلند انجام دهد.

خبرورزشی: علیرضا جهانبخش که برای تعطیلات به ایران آمده به زودی راهی انگلیس می شود تا قراردادش را با باشگاه برایتون فسخ کند و اقداماتی را برای انتقال به باشگاه جدیدش انجام دهد.

جهانبخش پس از درخشش در آلکمار، کسب عنوان آقای گلی در لیگ هلند و حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به تیم برایتون منتقل شد تا دوران حرفه ای خود را در یکی از ۵ لیگ معتبر اروپایی ادامه بدهد. حضور یک بازیکن ایرانی در لیگ انگلیس اتفاق بسیار خوشایند و شگفت انگیزی برای هواداران ایرانی بود و آن ها برای حضور جهانبخش در لیگ انگلیس لحظه شماری می کردند اما اوضاع خیلی هم به این خوبی ها پیش نرفت و جهانبخش نتوانست در طول این چند فصل خودش را به مهره ای ثابت در ترکیب برایتون تبدیل کند گرچه در این بین گل های بسیار زیبایی هم به ثمر رساند و حتی گل قیچی برگردانش به چلسی نامزد جایزه بهترین گل سال شد.

با این اوصاف ماجراجویی علیرضا با برایتون به پایان رسیده و این بازیکن به زودی قراردادش با این باشگاه را فسخ می کند. از لیگ هلند به عنوان مقصد بعدی این بازیکن یاد می شود. با توجه به بازی های درخشان جهانبخش در لیگ هلند، طرفداران فوتبال این کشور علاقه زیادی به جهانبخش دارند و امیدوارند این بازیکن درخشش گذشته را در لیگ هلند تکرار کند. شنیده ها حاکی از آن است که جهانبخش پس از فسخ قراردادش با برایتون راهی فاینورد می شود و فوتبالش را در این باشگاه ادامه می دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج