۱۱۳۵۷۸۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

برانکو: پرسپولیس شانس اول قهرمانی لیگ است

برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی کشورمان که در حال حاضر سرمربیگری تیم ملی عمان را بر عهده دارد از گروه بسیار سخت تیم تحت رهبری‌اش و کار بسیار دشوارش برای بازی‌های پیش‌رو حرف می زند‌.

ایران ورزشی: برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی کشورمان که در حال حاضر سرمربیگری تیم ملی عمان را بر عهده دارد از گروه بسیار سخت تیم تحت رهبری‌اش و کار بسیار دشوارش برای بازی‌های پیش‌رو حرف می زند‌. برانکو در گفت و گویی اختصاصی با ما به چند سؤال ما پاسخ داد.

در حال حاضر در کشورتان به سر می‌برید؟

بله در کرواسی هستم و مشغول استراحت در کشور خودم و در کنار خانواده‌ام به سر می‌برم.

از چه زمانی به عمان می‌روید و برای این تیم چه برنامه‌هایی را در ذهن‌تان دارید؟

دو سه هفته دیگر به عمان می‌روم‌، برای آماده‌سازی این تیم هم در نظر دارم اردویی را در یکی از کشورهای اتریش یا اسلوونی در صورت امکان برگزار کنیم البته در خصوص محل اردو ممکن است کشور دیگری هم مد‌ نظر من یا فدراسیون عمان قرار داشته باشد که در این رابطه باز هم باید زمان بگذرد تا در موعد مقرر تصمیم نهایی را اتخاد کرد.

در خصوص گروه بسیار دشوار تیم‌تان و بازی و همگروهی با تیم‌های ژاپن و عربستان و استرالیا چه نظری دارید؟

در گروه بسیار دشواری قرار گرفته‌ایم و بازی با تیم‌هایی مانند ژاپن و عربستان و استرالیا بسیار سخت و دشوار است اما ما باید همه تلاش‌مان را انجام بدهیم و سعی کنیم بهترین نمایش ممکن را در بازی‌های دشوار پیش‌رو ارائه دهیم.

واقعاً به صعود عمان تیم تحت هدایت‌تان از این گروه بسیار دشوار امیدوارید؟

حقیقت امر این است که تیم‌های ژاپن و عربستان و استرالیا واقعا تیم‌های بهتری نسبت به تیم عمان هستند و من هم به این نکته به خوبی اشراف دارم اما باید خیلی سخت تمرین کرده و تمام تلاش‌مان را سرسختانه با برنامه انجام دهیم اما این هم در قیاس کار ما با بقیه قدرت‌های همگروه‌مان وجود دارد که اگر ما صعود کنیم کاری تاریخی و بی‌سابقه را برای تیم ملی عمان رقم زده‌ایم و مطمئن باشید من و همکارانم و بازیکنانم با تمام وجود تلاش‌مان را در بازی‌های پیش‌روی بسیار دشوارمان انجام خواهیم داد.

در خصوص تیم‌های همگروه ایران چه نظری دارید و به اعتقادتان ایران می‌تواند از گروهش صعود کند؟

من در مصاحبه قبلی‌ام به شما صراحتاً اعلام کردم که ایران و ژاپن بهترین تیم‌های آسیا هستند، به همین دلیل قاطعانه معتقدم که ایران و ژاپن به عنوان تیم‌های اول صددرصد از گروه‌شان صعود خواهند کرد و شانس‌های اول صعود هستند.

اما تیم‌هایی مانند کره جنوبی و عراق هم هستند که اصلاً تیم‌های کوچکی محسوب نمی‌شوند!

بله من هم معتقدم هیچ حریف آسانی در فوتبال وجود ندارد. کره جنوبی و عراق هم تیم‌های خوبی هستند یا حتی سوریه که نمی‌توان آن را خیلی حریف راحتی به شمار آورد اما من معتقدم ایران شانس اصلی صعود مستقیم است و کره جنوبی هم شانس صعود به عنوان دومین تیم، بختش از سایر تیم‌های همگروهش بیشتر است. جدا از این موارد من برای حرف‌های خودم برای صعود ایران به عنوان تیم اول دلایلی دارم و آن نکته هم به این موضوع باز‌می‌گردد که تیم ملی ایران بهترین مهاجمان حال حاضر آسیا یعنی آزمون و طارمی را در اختیار دارد؛ مهاجمانی که واقعاً در سطح فنی و توانایی بالایی قرار دارند و می‌توانند برای هر دفاع و دروازه‌ای دردسرساز شوند. جدا از این دو بازیکن، تیم ملی ایران در خط میانی و دفاع و دروازه هم بازیکن‌ها و لژیونرهای بسیار باکیفیتی در اختیار دارد که اسکوچیچ می‌تواند از آنها بهترین بهره را بگیرد، مربی‌ای که با بازیکنان تیم ملی خیلی خوب به لحاظ اخلاقی نزدیک شده و به جهت آشنایی کامل به پتانسیل آنها و شرایط‌شان خیلی خوب می‌تواند از همه آنها بازی بگیرد، کاری که خیلی خوب در مرحله قبلی هم آن را انجام داد و ثمره‌اش هم مشخص شد‌.

از شکست تیم ملی کشورتان در یورو به نظر ناراحت هستید؟

بله بالاخره هر کسی دوست دارد که تیم ملی کشورش در هر تورنمنتی خوب نتیجه بگیرد و طبیعتاً من هم مایل بودم تیمم به عنوان تیمی که نایب قهرمان جهان بود به مراحل بالا صعود کند اما جدا از صعود از گروه، تیم ملی کرواسی در مرحله بعد چندان خوب کار نکرد و متأسفانه حذف شد.

در رابطه با تیم سابق‌تان پرسپولیس هم دوست داریم نظرتان را بدانیم به اعتقادتان پرسپولیس در رقابت سختی که با سپاهان دارد در نهایت پنجمین قهرمانی‌اش را کسب خواهد کرد؟

در ابتدا باید قهرمانی پرسپولیس را در سوپر جام تبریک بگویم. پرسپولیس تیم بزرگی است که در چند سال اخیر عناوین متعدد قهرمانی را کسب کرده که واقعاً کار بزرگی است و خودش را در بین مدعیان دیگر به عنوان بهترین تیم ایران و یکی از قدرت‌های اصلی آسیا و خصوصاً غرب آسیا مطرح ساخته است. تکرار قهرمانی هم هر سال سخت‌تر و دشوارتر می‌شود، کاری که خودم هم آن را تجربه کرده‌ام اما با تجربه‌ای که یحیی و تیمش در امر قهرمانی دارند من هم برگرفته از این شخصیت معتقدم پرسپولیس شانس اول و اصلی قهرمانی لیگ است و استحقاق کسب پنجمین قهرمانی متوالی را دارد و من این مهم را در شخصیت مربیگری سرمربی پرسپولیس و تیمش می‌بینم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج