۱۱۳۵۹۵۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

گریلیش پاسخ انتقاد روی کین را داد

ستاره تیم ملی انگلیس به اظهارات عجیب کاپیتان ایرلندی پیشین منچستریونایتد در انتقاد از سه پنالتی‌زن سه‌شیر پاسخ داد.

تسنیم: ستاره تیم ملی انگلیس به اظهارات عجیب کاپیتان ایرلندی پیشین منچستریونایتد در انتقاد از سه پنالتی‌زن سه‌شیر پاسخ داد.

جک گریلیش ستاره خط میانی تیم ملی فوتبال انگلیس به اظهارات روی کین به خاطر تحقیر سه پنالتی‌زن آخر انگلیسی ها در فینال یورو ۲۰۲۰ مقابل ایتالیا واکنش نشان داد.

روی کین، کاپیتان ایرلندی سابق منچستریونایتد که اکنون مفسر شبکه ITV‌ اسپورت انگلیس است، پس از باخت ۳ بر ۲ انگلیس مقابل ایتالیا در فینال یورو، ضمن ایراد گرفتن از تصمیم مربیان تیم ملی انگلیس به خاطر فرصت دادن به سه بازیکن جوان مانند مارکوس رشفورد، جیدون سانچو و باکایو ساکا برای زدن سه پنالتی آخر سه شیر که هر سه آنها به هدر رفت، بازیکنان بزرگتر تیم از جمله گریلیش و رحیم استرلینگ را به نداشتن شهامت برای ایستادن پشت ضربات پنالتی متهم کرد. هافبک تیم استون‌ویلا نیز اکنون پاسخ روی کین را داده است.

گریلیش در یک توئیت نوشت: «من گفتم که می‌خواهم یکی از پنالتی‌ها را بزنم!!! مربی در طول تورنمنت کلی تصمیم درست گرفت و تصمیم امشب او هم درست بود. نمی‌گذارم یک عده وانمود کنند که من نمی‌خواستم پنالتی بزنم در حالی که گفتم می‌خواهم این کار را انجام دهم.»

کاربران فضای مجازی نیز به اظهارات گریلیش واکنش نشان داده و از او تمجید کردند. یکی از آنها نوشته است: «جک چرند بودن ادعای آنهایی که بازیکنان بزرگ تیم را بزدل خطاب کردند را نشان داد.»

این نخستین باری نیست که روی کین با انتقادات‌هایش به عنوان کارشناس و مفسر فوتبال انگلیس هواداران فوتبال در این کشور را خشمگین می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج