۱۱۳۵۹۷۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فکری: وقفه لیگ کار ما را خراب کرد

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: وقفه لیگ ما را از آمادگی دور کرد و بعد از سه بازی خوبی که انجام دادیم، آن وقفه کار ما را خراب کرد.

ایسنا: سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: وقفه لیگ ما را از آمادگی دور کرد و بعد از سه بازی خوبی که انجام دادیم، آن وقفه کار ما را خراب کرد.

محمود فکری در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: بازی با ذوب‌آهن برای‌مان مهم است و باید سه امتیاز را کسب کنیم. البته برای هر دو تیم مهم است، چون امتیاز این بازی برای بقا در لیگ برای هر دو تیم مهم است. وقفه لیگ ما را از آمادگی دور کرد و بعد از سه بازی خوبی که انجام دادیم، آن وقفه کار ما را خراب کرد. در این چند بازی هم مستحق باخت نبودیم و با وجود ارائه دادن یک بازی خوب نتوانستیم امتیاز کسب کنیم.

او ادامه داد: امیدوارم بازیکنانم فردا با تمام انرژی‌ و تمرکزشان بازی کنند و تلاش مضاعفی داشته باشند تا امتیاز کاملی از این بازی کسب کنیم و خیال خودمان برای ماندن در لیگ راحت شود و امیدوارم چنین اتفاقی رخ دهد. ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است و مربی‌شان در نیم فصل اول اینجا بود و شناخت خوبی از تیم ما دارد. شرایطی برای‌ ذوب‌آهن به وجود امد که نتوانستند موفق باشند اما تیم خوبی هستند و امیدوارم از طرف دو تیم بازی خوبی ارائه شود.

سرمربی نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: امیدوارم هر تیمی که مستحق امتیاز و پیروزی بود، در بازی برنده شود. برای بازی فردا چند بازی مصدوم داریم اما نگران نیستیم چون بازیکنان جایگزین خوبی داریم. امیدواریم بازیکنان مصدوم‌مان هر چه زودتر برسند تا بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج