۱۱۳۵۹۹۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

سراجی: سایپا مثل تیم ملی نتایج خوبی می‌گیرد

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: تیم ما آمادگی لازم برای عبور از بحران را دارد.

فارس: مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: تیم ما آمادگی لازم برای عبور از بحران را دارد.

مهرداد سراجی اظهار داشت: تیم فوتبال سایپا توان و آمادگی لازم برای عبور از شرایط بحران را دارد. اطمینان دارم سایپا در سه مسابقه پیش رو نتایج خوبی خواهد گرفت و همانطور که تیم ملی در شرایط سخت در بحرین موفق شده هر چهار بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد و با افتخار به مرحله بعد صعود کند، تیم سایپا نیز با لطف و عنایت خداوند متعال و دعای خیر هواداران و خانواده بزرگ گروه خودروسازی سایپا، بازی‌های تماشایی به نمایش خواهد گذاشت و تمام امتیازات مسابقات را از آن خود خواهد کرد.

وی ادامه داد: شوک ناشی از اعلام ناگهانی رای کمیته استیناف که حقوق باشگاه را تضییع کرده، باعث شد روند موفقیت ها با اختلال مواجه شود، اما من به غیرت و تعصب بازیکنان اعتقاد و اعتماد کامل دارم. مطمئن هستم توان و آمادگی لازم برای عبور از این شرایط را دارند. کادر فنی توانمند و آگاه تیم در کنار سرمربی پر تلاش و متعصب، تمام تمرکز و دقت نظر خود را به کار گرفته و برای بازی‌های آینده، برنامه‌ریزی های متعدد، انجام داده اند. از همین رو بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه در پایان هفته به اردوی تدارکاتی اعزام خواهند شد تا در محیط مفرح و پر انرژی، تمرینات خود را دنبال نمایند.

مدیرعامل باشگاه سایپا با اشاره به دستور کار هیئت مدیره این باشگاه اضافه کرد: از رئیس و اعضای محترم هیئت مدیره تشکر می کنم که تمام شرایط را برای موفقیت باشگاه سایپا مهیا نموده اند. جلسات روزانه هیئت‌مدیره برای پیگیری لحظه‌ای موضوعات مربوط به تیم فوتبال جزء برنامه های اصلی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا شده است.

وی در خصوص ۴ بازیکن در اختیار باشگاه اظهار داشت: در خصوص چهار بازیکنی که در اختیار باشگاه قرار گرفته اند باید به این نکته توجه شود که هر چهار نفر، از بازیکنان ارزشمند و وفادار به باشگاه سایپا هستند و قطعاً در ادامه راه در کنار تیم، برای موفقیت و سربلندی باشگاه سایپا تلاش خواهند نمود. به همین جهت به جناب خبیری، عضو محترم هیئت مدیره و معاون ورزشی باشگاه، ماموریت ویژه داده شده است که سریعاً موضوع مرتبط به این چهار بازیکن را مورد رسیدگی قرار داده و مسائل مربوط را شناسایی و برای بازگشت آنان به تمرینات اصلی تیم با هماهنگی کادر فنی و سرمربی تیم، چاره‌اندیشی نماید.

مهرداد سراجی افزود: انرژی مثبت ناشی از همدلی، دوستی و برادری در باشگاه سایپا در تمام سطوح اعم از هیئت مدیره، مدیران، کارکنان و بازیکنان در ظل توجهات حضرت حق و دعای خیر هواداران و دلسوزان سایپا باعث خواهد شد، نتایج خیره کننده ای حاصل و پیروزی‌های درخشان برای باشگاه سایپا به دست آید و همگان، شگفت زده این موفقیت‌های ارزشمند را تحسین خواهند نمود.

وی با ابراز امیدواری به نتایج دیدارهای پیش روی تیم فوتبال این باشگاه تاکید کرد: باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا خود را آماده می نماید تا در پایان مسابقات لیگ بیستم، جشن شکرگزاری و تقدیر از بازیکنان و کادر فنی را با حضور خیل کثیری از هواداران و پیشکسوتان برگزار نماید.

سراجی خاطر نشان کرد: سایپا در فصل آینده، تیم قدرتمند و آماده ای را تدارک خواهد دید تا در فصل بعد برای کسب سهمیه حضور در آسیا رقابت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج