۱۱۳۶۰۳۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سن بازیکن آکادمی کیا تأیید شد

در جلسه کمیته استیناف هیئت فوتبال استان تهران برای رسیدگی به پرونده بازیکن متهم به صغر سنی آکادمی کیا، سن این بازیکن به تأیید رسید، اما شاکیان درخواست آزمایش DNA کردند.

تسنیم: در جلسه کمیته استیناف هیئت فوتبال استان تهران برای رسیدگی به پرونده بازیکن متهم به صغر سنی آکادمی کیا، سن این بازیکن به تأیید رسید، اما شاکیان درخواست آزمایش DNA کردند.

تیم فوتبال زیر ۱۵ سال آکادمی کیا در فصلی که گذشت به عنوان قهرمان لیگ رسید، اما با شکایت چهار باشگاه درباره بازیکنی به نام محمدصدرا طاهر اسمعیل و ادعای صغر سنی این بازیکن، شرایط تغییر کرد.

باشگاه‌های پیکان، ایرانمهر و مهر یاران جزو شاکیان آکادمی کیا بودند که براساس قرار گرفتن عکس برادر محمدصدرا طاهر اسمعیل روی کارنامه مدرسه او، ادعای صغر سنی این بازیکن را مطرح کردند. بر این اساس کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران نیز تأیید کرد که این بازیکن صغر سنی بوده و با کسر امتیازهای تیم کیا در بازی‌های رو در رو با شاکیان، قهرمانی از این تیم گرفته شد و به تیم استقلال رسید.

با این حال، آکادمی کیا که اعلام کرده بود دو سال پیش نیز پرونده این بازیکن در مورد سن و سالش بررسی و مدارک پزشکی ارائه شده است، نسبت به رأی کمیته انضباطی به کمیته استیناف شکایت کرد تا اعاده دادرسی صورت بگیرد. هرچند مشخص شد پرونده مورد اشاره آکادمی کیا مفقود شده است و مجدداً بررسی‌های لازم از ابتدا صورت گرفت.

آکادمی کیا ابتدا سراغ حراست آموزش و پرورش برای استعلام از وضعیت تحصیلی محمدصدرا طاهر اسمعیل رفت که در نامه حراست آموزش پرورش آمده است ادعای شاکیان در خصوص جابه‌جا شدن مدارک شناسایی و تحصیلی دو برادر محرز نشده است. همچنین طبق درخواست کمیته استیناف هیئت فوتبال استان تهران، بازیکن مورد نظر تست تراکم استخوانی داد که گزارش آن به کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال ارائه شد تا مدارک لازم جمع‌آوری شود.

پس از جمع‌آوری این مدارک، بعد از ظهر امروز (دوشنبه) جلسه کمیته استیناف هیئت فوتبال استان تهران با حضور شاکیان برگزار و با توجه به نامه حراست آموزش و پرورش و همچنین تست تراکم استخوانی این بازیکن و استعلام از کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال، سن محمدصدرا طاهر اسمعیل به‌عنوان بازیکن زیر ۱۵ سال تأیید شد. هرچند شاکیان پرونده از جمله باشگاه‌های پیکان، ایرانمهر و مهر یاران بازهم اجازه بسته شدن پرونده را ندادند و این بار درخواست آزمایش DNA کردند تا بازیکن آکادمی کیا به همراه برادر و پدرش این تست را پشت سر بگذارد و نسبت‌شان تأیید شود.

باید دید ماجرای تست DNA چه زمانی به اتمام می‌رسد تا کمیته استیناف رأی خود را درباره بازیکن آکادمی کیا صادر کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج