۱۱۳۶۰۹۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

۳۴ میلیون یورو برای لاجوردی‌های قهرمان!

تیم ملی ایتالیا به خاطر قهرمانی در یورو ۲۰۲۰ مبلغ قابل توجهی را دریافت خواهد کرد.

خبرآنلاین: یورو ۲۰۲۰ با قهرمانی تیم ملی ایتالیا به پایان رسید و لاجوردی‌پوشان پس از ۵۳ سال بار دیگر توانستند بر جام قهرمانی این مسابقات بوسه بزنند. قهرمانی ایتالیا در شرایطی به دست آمد که تقریبا همه فوتبالی‌ها این تیم را شایسته رسیدن به این عنوان می‌دانستند و شاگردان روبرتو مانچینی با عملکرد فوق‌العاده خود در جریان یورو ۲۰۲۰ توجه همگان را جلب کرده بودند.

یوفا که برگزاری مسابقات جام ملت‌های اروپا را بر عهده دارد برای تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها پاداش‌هایی را تعیین کرده بود و هر تیم با توجه به عملکردش مبلغی را از سوی یوفا پاداش خواهد گرفت. هر تیمی که توانسته باشد به یورو ۲۰۲۰ برسد بدون توجه به عملکردش و به صرف حضور در مسابقات مبلغی قابل توجه در حدود ۹ میلیون یورو دریافت می‌کند. هم‌چنین برد در مرحله گروهی یک میلیون و پانصد هزار یورو و تساوی در این مرحله ۷۵۰ هزار یورو پاداش به همراه خواهد داشت. رسیدن به هر یک از مراحل یک هشتم نهایی، یک چهارم نهایی و نیمه نهایی هر کدام به ترتیب مبالغی در حدود دو میلیون، سه میلیون و ۲۵۰ هزار و ۵ میلیون یورو پاداش دارد. رسیدن فینال و قهرمانی مسابقات هم ۱۰ و نایب قهرمانی ۷ میلیون یورو پاداش جداگانه در پی خواهد داشت.

براساس محاسبات انجام شده ایتالیا به عنوان قهرمان این مسابقات مبلغی در حدود ۳۴ میلیون یورو از این قهرمانی کسب کرده و انگلیس هم با وجود نایب قهرمانی پاداش حدود ۲۹ میلیون یورویی داشته است.

این درحالی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ به تیم قهرمان ۵ میلیون دلار جایزه داد و تیم نایب قهرمان ۳ میلیون دلار و تیم‌های سوم و چهارم هم ۱ میلیون دلار جایزه نقدی دریافت کردند. برای دیگر تیم‌های شرکت کننده در این رقابت هم هر کدام ۲۰۰ هزار دلار جایزه نقدی در نظر گرفته شده بود.

از طرفی بازیکنان هم از فدراسیون‌های فوتبال کشورشان وعده پاداش گرفته بودند. براساس گزارش گاتزتا دلااسپورت فدراسیون فوتبال انگیس متعهد شده بود تا مبلغ ۵۴۰ هزار یورو به هر بازیکن برای قهرمانی در یورو ۲۰۲۰ پرداخت کند. فدراسیون فوتبال ایتالیا هم به هر بازیکن خود مبلغ ۲۵۰ هزار یورو پرداخت خواهد کرد. فدراسیون فوتبال کشور بلژیک وعده داده بود در صورت قهرمانی به هر بازیکن ۴۳۵ هزار یورو پاداش بدهد و اسپانیایی‌ها همچون آلمان قول پاداش ۴۰۰ هزار یورویی داده بودند.

علاوه بر این یوفا برای حضور بازیکنان در یورو ۲۰۲۰ به تیم‌های باشگاهی هم مبالغی را پرداخت می‌کند. این پاداش از زمان حضور یک بازیکن در اردوی تیم ملی ۱۴ روز پیش از یورو محاسبه می شود و به ازای هر روز حضور بازیکنان در اردو پاداشی در نظر گرفته می شود.

به طور مثال برای بازیکنانی که از تابستان ۲۰۱۹ به بعد در باشگاهی بوده‌اند، روزی ۹۰۰۰ یورو پاداش داده می‌شود، برای بازیکنانی که از تابستان ۲۰۲۰ در یک باشگاه بوده اند روزی ۶۰۰۰ یورو و برای بازیکنانی که تازه به تیم‌ها ملحق شده اند (مثلا آلابا از بایرن مونیخ به رئال مادرید) روزی سه هزار یورو پاداش در نظر گرفته شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج