۱۱۳۶۱۶۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کلانتری: هنوز فجرسپاسی را لیگ برتری نمی‌دانم

سرمربی تیم فوتبال فجرشهید سپاسی گفت: یک بازی مهم و شبیه به فینال دیگر در پیش داریم و هنوز خودمان را لیگ برتری نمی‌دانیم.

خبرگزاری فارس: علی اصغر کلانتری در خصوص پیروزی تیمش مقابل شاهین بوشهر و اینکه باید به وی و تیم فجر سپاسی تبریک گفت یا خیر اظهار داشت: ما یک بازی دیگر داریم و هنوز خودمان را لیگ برتری نمی‌دانیم.یک هفته دیگر از مسابقات باقی مانده و تمام تلاش ما این است که در دیدار هفته آینده هم موفق شویم.

وی در خصوص دوری ۸ ساله فجر شهید سپاسی از لیگ برتر عنوان کرد: به هر حال درست است که صدرنشین بازی‌ها هستیم ولی مغرور نمی‌شویم.به بازیکنانم چند هفته پیش گفتم که اصلا نباید دچار غرور شوند. در واقع به آنها اجازه چنین کاری را نمی‌دهم و اگر به اینجا رسیدیم به این دلیل است که بازیکنان ما دچار غرور نشده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز یادآور شد: امروز با بازیکنان تیمم جلسه دارم. آنها تا صبح امروز فرصت خوشحالی داشتند و همه چیز تمام شد. قطعا با آنها صحبت خواهم کرد چون ما یک فینال با تیم فوتبال گل ریحان در پیش داریم. هر کس از این فینال برنده بیرون بیاید راهی لیگ برتر خواهد شد.یک ایران آرزو دارند فجر سپاسی لیگ برتری شود ولی تا هفته آخر کار ما به هیچ عنوان تمام شده نیست.

کلانتری در پاسخ به این سوال که آیا قراردادش با این تیم به پایان رسیده یا خیر و برنامه‌اش برای فصل آتی چیست گفت: قرارداد من هفته آینده به پایان می‌رسد. البته هنوز تصمیم یا صحبتی در مورد فصل آینده نگرفته‌ام چون همه تمرکزم روی دیدار پیش رو و بازی با گل ریحان است.

وی در خصوص اینکه به جز فجرسپاسی شانس کدام تیم را برای صعود بیشتر از بقیه می‌داند عنوان کرد: به نظر من هوادار شانس صعود دارد. البته هفته آخر همه چیز را مشخص می‌کند چون در فوتبال چیزی قابل پیش بینی‌نیست. فوتبال پیچ و خم‌های زیادی دارد و به همین دلیل نمی‌شود با قاطعیت در این مورد صحبت کرد.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی با اشاره به گریه‌ فرشاد پیوس بعد از سقوط چوکا به لیگ دسته دوم عنوان کرد: از دیدن این صحنه خیلی ناراحت شدم. از یک طرف خوشحال بودم که قشقایی تیم شهرمان در لیگ دسته اول باقی ماند ولی برای پیوس خیلی ناراحت شدم. فوتبال از این صحنه‌ها زیاد دارد و خود ما هم چنین روزهایی را دیده‌ایم. زندگی ادامه دارد. من برای پیوس تیمش آرزوی موفقیت می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج