جاباما
۱۱۳۶۱۷۰
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

چینی: همه تیم‌ها مقابل استقلال دفاع می‌کنند

پیشکسوت استقلال گفت: همه تیم‌ها مقابل استقلال با قدرت برای دفاع می‌آیند، اما روبروی پرسپولیس می‌روند تا برنده شوند و این برای من عجیب است.

ایرنا: علی چینی اظهار داشت: سایپا مقابل استقلال به معنای واقعی کلمه دفاع اتوبوسی را اجرا کرد و با همه نفرات خود قصد دفاع داشت و در نیمه اول در این راه موفق بود.

وی افزود: همه تیم‌ها جلوی استقلال با قدرت برای دفاع می‌آیند اما روبروی پرسپولیس می‌روند تا برنده شوند و این برای من عجیب است.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: «فرهاد مجیدی» با ترکیبی که در این بازی به میدان فرستاد و به برخی از نفرات استراحت داد قصد داشت آنها را برای شهرآورد نگه دارد. او نمی‌خواست بازیکنان را در معرض آسیب‌دیدگی قرار دهد.

تصریح کرد: تعویض‌هایی که فرهاد مجیدی انجام داد شرایط را به سود استقلال تغییر داد و در نهایت منجر به گلزنی و پیروزی آبی‌پوشان شد. استقلال باز هم روی خلاقیت مهدی قایدی صاحب ضربه پنالتی شد و توانست گل زنی کند.

وی تاکید کرد: خط دفاعی استقلال نسبت به گذشته انسجام بیشتری پیدا کرده و کمترین اشتباهات را در بازی‌های اخیر انجام داده است.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: به طور حتم از این لحظه تمرکز استقلال روی شهرآورد است و امیدواریم آبی‌پوشان برنده از زمین خارج شده و به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کنند.

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در نود و ششمین شهرآورد پایتخت روز پنجشنبه از ساعت ۱۹:۴۵ در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کیسه سوزان

      برعکس گفتی همه تیم ها مقابل سرورشون پرسپولیس همیشه قهرمان دفاع میکنن حتی کیسه کش ها

    • بدون نام

      پنجشنبه معلوم میشه،عجله نکن چینی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج