جاباما
۱۱۳۶۲۵۸
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

روحانی فعال در فوتبال: دروغ است، اسلحه نداشتم

فردی که گفته شد در دیدار گل ریحان و شهرداری آستارا به‌خاطر رونمایی از اسلحه او جنجال ایجاد شده، توضیحاتی درخصوص این موضوع ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم: فردی که گفته شد در دیدار گل ریحان و شهرداری آستارا به‌خاطر رونمایی از اسلحه او جنجال ایجاد شده، توضیحاتی درخصوص این موضوع ارائه کرد.

تیم گل ریحان البرز یکی از پُرحاشیه‌ترین تیم‌های فوتبال کشور بوده و در ۳۳ هفته گذشته لیگ دسته اول، ۲۳ شکست خورده است. نتایجی که سبب سقوط تیم کرجی به لیگ دسته دوم در فاصله چهار هفته تا پایان لیگ یک شد.

روحانی فعال در فوتبال: دروغ است، اسلحه نداشتم

پیش از این حرف‌وحدیث‌هایی مبنی بر وجود شرط‌بندی یا تبانی در گل ریحان به گوش می‌رسید. شکست عجیب 3 بر 2 مقابل رایکای بابل هم بازیکنان گل ریحان در صحنه گل‌های دوم و سوم رایکا واکنش خاصی نشان ندادند، دیدار دیگری بود که صحبت درباره اتفاقات پشت پرده درباره گل ریحان را افزایش داد. محمود شافعی سرمربی پیشین گل ریحان پیش‌تر به «وجود فساد مالی، مسائل غیر فوتبالی و تماس با بازیکنان برای شکست» اشاره کرده بود.

با این حال پس از دیدار شب گذشته (دوشنبه) گل ریحان مقابل شهرداری آستارا که به شکست شش گله البرزی‌ها انجامید، گفته شد محمد زارع فومنی که اخیراً مالکیت باشگاه را طی توافقنامه‌ای با هیئت فوتبال استان البرز بر عهده گرفته، اسلحه‌ای به همراه داشت که پس از مشخص شدن این موضوع، مأموران نیروی انتظامی به قلابی بودن این اسلحه پی بردند!

فومنی که دبیرکل حزب مردمی اصلاحات و یک فعال سیاسی است، درباره این اتفاقات اظهار داشت: من شخصیتی سیاسی هستم و چرا باید چنین کاری کنم؟ اصلاً چنین چیزی صحت ندارد و آن را تکذیب می‌کنم. توقف بازی به‌خاطر اعتراض بازیکنان به داوری بود و آنها زمین را ترک کردند. ما هم بازیکنان را به زمین برگرداندیم و آنها به بازی ادامه دادند.

این روحانی در مورد تحویل گرفتن باشگاه گل ریحان گفت: مدیرعامل قبلی گل ریحان نتوانست تیم را اداره کند و تیم با مشکلات زیادی روبه‌رو بود. مالکیت باشگاه را از 23 اردیبهشت و پس از توافق با اداره کل ورزش و جوانان البرز تحویل گرفتم، تمام هزینه‌ها را پرداخت کردم و مشکل تغذیه و خوابگاه تیم حل شد. گل ریحان این فصل در یک مسابقه مقابل استقلال ملاثانی به میدان نرفت و اگر در یک دیدار دیگر حاضر نمی‌شد، به لیگ دسته سوم سقوط می‌کرد.

فومنی خاطرنشان کرد: متأسفانه اشتباهات داوری هم در این فصل به ما ضربه زد و سازمان لیگ در صدور کارت اعضای تیم با گل ریحان همکاری نکرد. مدیریت قبلی باشگاه برای تیم سنگ‌اندازی می‌کرد و تهمت شرط‌بندی می‌زد که اصلاً صحت ندارد. فعالیت مدیرعامل قبلی گل ریحان اصلاً قانونی نبوده و نام او ثبت نشده بود، اما این مدیر در انتخابات فدراسیون فوتبال هم شرکت کرد و رأی غیرقانونی داد. این مسائل حتماً باید پیگیری شود.

روحانی فعال در فوتبال: دروغ است، اسلحه نداشتم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وحید. ش

      هوا گرمه شاید تفنگ آب پاش بوده میخواسته خودشونو باهاش خنک کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج