۱۱۳۶۲۸
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

طوفان شبکه برق تهران را غافلگیر کرد

طوفان بار دیگر شبکه توزیع برق تهران را غافلگیر کرد تا مشترکان برق پایتخت نشین برای دومین بار متوالی در طول چند روز گذشته تاکنون شاهد خاموشی‌های پراکنده در سطح شهر باشند.

خبرگزاری مهر: طوفان ۸۵ کیلومتری بعد از ظهر امروز جمعه ۱۶ خردادماه بار دیگر به شبکه توزیع برق تهران خسارت وارد کرد تا مشترکان برق پایتخت نشین برای دومین بار متوالی در طول چند روز گذشته تاکنون شاهد خاموشی‌های پراکنده در سطح شهر باشند.

در سطح شهر تهران بیش از یکهزار و ۲۰۰ فیدر برق وجود دارد که به دلیل وقوع توفان بعد از ظهر امروز بار دیگر تعدادی از فیدرهای برق از مدار بهره برداری خارج شده است.

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ هفته جاری مهم ترین دلیل از خروج فیدرهای برق از مدار بهره برداری قطع و سقوط درختان عنوان کرده و اعلام کرده است: این موضوع منجر به خاموشی‌های پراکنده برق در سطح شهر تهران شده است.

پیگیری های خبرنگار مهر حاکی از آن است که به دنبال وقوع طوفان امروز بعد از ظهر برق برخی از مشترکان در مناطق جنوب تهران قطع شده است ضمن آنکه خاموشی های پراکنده در مناطق جنوب غربی و غرب پایتخت گزار شده است.

این در حالی است که شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ چهار شنبه هفته جاری اعلام کرده بود: نیروهای عملیاتی این شرکت ضمن آماده‌باش کامل، با تمام توان و به‌ طور شبانه‌روزی تامین برق مطمئن و پایدار برای شهروندان تهرانی را برعهده خواهند داشت.

از اینرو با توجه به گزارش سازمان هواشناسی کشور مبنی‌ بر ورود سامانه بارشی‌، وزش باد و طوفان شدید در روزهای آینده، همکاران شرکت با تلاش شبانه‌روزی برای رفع خاموشی و خدمت‌رسانی به مردم تهران آماده‌اند.

در اطلاعیه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ تصریح شده است: این شرکت با تشکیل ستاد بحران متشکل از مدیر عامل، معاونت هماهنگی و معاونت بهره‌برداری و دیسپاچینگ، مدیران ستادی و اجرایی و همچنین مدیران مناطق ۲۱گانه، آمادگی دارد نسبت به راهبری و مدیریت خاموشی‌ها اقدام کند و در این زمینه از توان ۱۵۰ گروه عملیاتی برای تامین برق پایدار و رفع خاموشی‌های احتمالی استفاده خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پوریا

      تا کی باید غافلگیر بشیم مسئولان بی خیال براتون متاسفم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج