۱۱۳۶۵۶۴
۱۷ نظر
۵۰۱۲
۱۷ نظر
۵۰۱۲
پ

تصاویری جذاب از النترا ۲۰۲۲ جدید

هیوندای، جزئیات و تصاویر جدید از النترا ۲۰۲۲ را منتشر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: هیوندای، جزئیات و تصاویر جدید از النترا ۲۰۲۲ را منتشر کرد.

مدت زیادی است که می‌گذرد و اکنون خط تولید النترا راه افتاده است. النترا ۲۰۲۲ N بر اساس النترا N Line با قدرت بالا ساخته شده و عملکرد بیشتری را به دلیل وجود نسخه‌های پیشرفته زیر کاپوت ارائه می‌دهد و البته هیوندای آن را در یک پوشش بیرونی براق از Performance Blue ارائه می‌دهد.

همانطور که انتظار می‌رفت، خبر مهم در اینجا چیزی است که زیر کاپوت این خودرو قرار دارد. واقعاً تعجب آور نیست که النترا N به توربوشارژر چهار سیلندر ۲.۰ لیتری مجهز می‌شود که در سایر مدل‌های عملکردی این برند یافت می‌شود. در النترا N قدرت ۲۷۶ اسب بخاری (۲۰۶ کیلووات) ارائه شده که مناسب است، اما طرفداران گیربکس دستی کمی ناامید هستند.

تنها گیربکس ارائه شده گیربکس هشت سرعته دو کلاچه است، اما یک جعبه دنده مناسب دارد که تعویض‌های واضحی را انجام می‌دهد و النترا N را در ۵.۳ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رساند. یک e-LSD به چرخ‌های جلو کمک می‌کند تا در هنگام به حداقل رساندن کمبود فشار، این قدرت را کنترل کنند.

برای پیچیدن و شتاب بیشتر، النترا N از یک محور محرکه یکپارچه استفاده می‌کند، بی شباهت به آنچه در اتومبیل‌های WRC پیدا می‌کنید، نیست. هیوندای می‌گوید این ترکیب در برابر تحمل بار‌های جانبی عالی عمل می کند ضمن اینکه کمی از جلو نیز تراشیده می‌شود. روتور‌های جلو ۱۴.۱ اینچی با لنت‌های ترمز ارتقا یافته و کانال‌های خنک کننده بهبود یافته به چرخش سرعت کمک می‌کنند.
بوش‌ و طبق به روز شده در سیستم تعلیق وجود دارد، همچنین دارای میله‌های عقب سفت برای استحکام بیشتر است. هیوندای در هر چهار گوشه از لاستیک ۲۴۵ / ۳۵ZR ۱۹ Michelin Pilot ۴S استفاده می کند. این قسمت اصلی از ارتقا performance عملکرد است، اما هیوندای برخی از ویژگی‌های زیبا را برای علاقه‌مندان ایجاد می‌کند.

ویژگی‌ به نام NGS به طور موقت فشار تقویت کننده موتور را از بین می‌برد و ۱۰ اسب بخار اضافی برای سرعت‌های کوتاه فراهم می‌کند. مهندسین همچنین باید صدا‌های مختلف موتور مصنوعی را از طریق اتومبیل پمپ کنند که باید راننده و مسافر به چنین مواردی علاقه داشته باشند.

در داخل، النترا N یک تایمر برای سیستم سرگرمی و سایر نمایشگر‌های مهم برای مواردی مانند میزان روغن موتور و دمای خنک کننده بدست می‌آورد. به طور طبیعی صندلی‌های پیشرفته با پشتیبانی اضافی تقویت کننده به شما یادآوری می‌کنند که در النترا با مشکل روبرو نیستید.

ظاهراً قسمت بیرونی کمترین پویایی در ارتقا N را دارند و با یک اسپویلر ، یک بال برجسته عقب و یک فاشیای عقب با یک دیفیوزر، یک نمای جلو ارائه می شود. هیوندای هنوز قیمت النترا N را مشخص نکرده است . انتظار می‌رود که این خودرو برای اولین بار در کره جنوبی ظاهر شود و فروش آن احتمالاً تا پایان سال ۲۰۲۱ به بازار‌های دیگر برسد.

تصاویری جذاب از النترا ۲۰۲۲ جدید

تصاویری جذاب از النترا ۲۰۲۲ جدید

تصاویری جذاب از النترا ۲۰۲۲ جدید

تصاویری جذاب از النترا ۲۰۲۲ جدید

تصاویری جذاب از النترا ۲۰۲۲ جدید

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سلامي

      زشت

      پاسخ ها

      • بی پناه

        پیف پیف بو میده ؟!

      • شهروند عادی

        شاهین خویه

    • بی نام

      خوب هرچی هم بزنن نمیتونن پراید بزنن که روز ۱۰۰نفر بفرست اون دنیا پس باز عقب هستند نگران نباشین

    • بدون نام

      اونوقت ایرانیا سر شاهین و تارا دعوا میکنن و غیرت میکشن
      هر چی سرمون بیاد حقمونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وطنم پاره ی طنم !!!

    • کرامت

      لامصب پرایدیه برا خودش

    • بدون نام

      فایدش واسه ماها چیه
      ما باید دعا کنیم پراید نرسه به ۱۵۰ میلیون

    • بدون نام

      قیمت معادل دنا پلاس ایران

      اما کیفیت ها کجا

    • بدون نام

      به پای تولید داخل ما نمیرسه

    • حمید امانی

      هفت شهر عشق را عطار گشت ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم

    • بدون نام

      قیمت؟

    • بدون نام

      دوره یه پراید تو ایرانه

      پاسخ ها

      • کریم

        این هنر کره است به ماچه اگه یک روز ی هم چنین ماشین زدیم بعد شلو غش کنیم ول کن بابا

    • بدون نام

      تولیدی میکنند کو خریدار خیلی از ما عقب ترن چون شرکت ماشین سازی ما هنوز ماشین تولید نکرد پولش را از ملت میگیرن اونا التماس میکنند تا یکی بیاد ماشینشون بخره

    • بدون نام

      هیوندا هم طراحیاش زشت شده جدیدا ...
      بازار خودرو رو خراب کردن با این کارشون که هر سال چهره ی خودروها رو تغییر میدن ... حالا خودشون موندن توش ...
      قدیم کی اینجوری بود؟ یه ایمپالا میخریدی خیالت راحت بود ماشینت تا حداقل ۷-۸ سال ماشین روزه ... یه بنز ۲۳۰ میخریدی یا بی ام و ۵۱۸ همینطور ... الان امروز الانترا میخری سال دیگه قدیمی حساب میشه ... بله این گند رو کره ایای عزیز زدن ... نه فقط خودرو که تو گوشی هم همینطوره

    • بدون نام

      مدل قبلی خیلی قشنگتر بود!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج