جاباما
۱۱۳۶۶۴۰
۶ نظر
۵۰۱۱
۶ نظر
۵۰۱۱
پ

ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی

سرمربی پرسپولیس چالش سختی در چینش ترکیب اصلی تیمش در شهرآورد حذفی پایتخت دارد.

ایلنا: مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران امروز پیگیری خواهد شد و در حساس‌ترین و مهم‌ترین دیدار این مرحله، دو تیم استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم خواهند رفت.

پرسپولیس که در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ شانس اصلی قهرمانی در این مسابقات است، در صورت برتری در بازی امروز جام حذفی راهی نیمه نهایی خواهد شد و می‌تواند از شانس خود برای کسب جام قهرمانی در این تورنمنت هم استفاده کند ولی این موضوع مستلزم عبور از این مرحله دشوار است.

یحیی گل‌محمدی در این دیدار قصد دارد مثل همیشه از سیستم چهار چهار دو استفاده کند و در این ترکیب حامد لک مثل همیشه در چهارچوب دروازه خواهد ایستاد و وظیفه حراست از سنگر سرخپوشان را عهده دار است و باید دید می‌تواند کلین شیت کند یا نه.

در خط دفاع سرخپوشان تغییرات زیادی نسبت به ترکیب ثابت همیشگی خود خواهند داشت چرا که در سمت راست قرار است سیامک نعمتی به جای مهدی شیری به میدان بیاید و بعد از مدت‌ها به عنوان دفاع راست در ترکیب سرخپوش میدان به زمین برود.

در سمت چپ هم برخلاف همیشه که شاهد حضور سعید آقایی بودیم این بار وحید امیری بازی می‌کند که پس از مصدومیت در اردوی تیم ملی مدتی از ترکیب پرسپولیس دور افتاده بود و حالا به این پست برگشته است.

در مرکز خط دفاعی حسین کنعانی زادگان بازی می‌کند که تنها عنصر خط دفاعی این تیم است که از هفته‌های قبل در ترکیب ثابت امروز بازی خواهد کرد و زوج او را برخلاف همیشه که سیدجلال حسینی تشکیل می‌داد این بازی به دلیل مصدومیت کاپیتان سرخ‌ها، فرشاد فرجی عهده دار است.

یک خط جلوتر و آنجایی که یحیی گل‌محمدی از دو هافبک دفاعی کنار هم استفاده خواهد کرد در نبود کمال کامیابی‌نیای مصدوم مشخص است که احمد نوراللهی و میلاد سرلک بازی می‌کنند و این دو نفر که به هماهنگی خوبی در کنار هم رسیدند کمربند میانی سرخپوشان را تشکیل خواهند داد.

دو هافبک هجومی پرسپولیس هم مطابق هفته‌های اخیر احسان پهلوان و مهدی ترابی هستند که اولی متمایل به راست بازی خواهد کرد و دیگری متمایل به سمت چپ تا نفوذهای پرسپولیس را از این دو جناح پایه ریزی کنند.

در نهایت به خط حمله خواهیم رسید که شهریار مغانلو حضور ثابتی در ترکیب دارد و در کنار او در غیاب عیسی آل کثیر مصدوم از امید عالیشاه استفاده می‌شود که در غیاب سیدجلال حسینی احتمالا بازوبند کاپیتانی سرخپوشان را هم بر بازو می‌بندد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی به شرح زیر است:

حامد لک، فرشاد فرجی، حسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی، وحید امیری، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، احسان پهلوان، امید عالیشاه، شهریار مغانلو

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سیدجلال فیکس ی دست ی پا هم داشته باشه بازم بسه کیسه کشا

      پاسخ ها

      • لنگ حقیر .بابا مسعود

        لنگی هر چی آقا مرتضی بگه......

    • بدون نام

      امید عالیشاه کیسه رو به آتش میکشه
      شک نکنین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقاً

    • لادیز

      کاش سید بلال می بود چون خدای سوتی دادنه و الانم مالی نیست

      پاسخ ها

      • نوذر فخری

        اندازه کل باشگاه استقلال جام قهرمانی کسب کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج