جاباما
۱۱۳۶۶۶۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مقصد بعدی زیدان مشخص شد

زین الدین زیدان حداقل تا یک سال دیگر به هیچ پیشنهادی در رده باشگاهی پاسخ مثبت نخواهد داد.

ورزش سه: امروز نشریه اکیپ در گزارشی مدعی شد زین الدین زیدان به دنبال رسیدن به شغل رویایی خود به عنوان سرمربی فرانسه در سال ۲۰۲۲ بوده و حداقل تا یک سال دیگر و بعد از جام جهانی قطر به عرصه مربیگری در رده باشگاهی باز نمی‌گردد. این سرمربی ۴۹ ساله برای دومین بار و در ماه می از سمت هدایت رئال مادرید کنار رفت، همچنین تیم تحت هدایت او فصل گذشته را بدون فتح هیچ گونه افتخاری به پایان رسانده و در دفاع از عنوان قهرمانی لالیگا ناکام ماند، زیرا این اتلتیکو مادرید بود که در نهایت قهرمان اسپانیا شد.

بعد از حذف غیرمنتظره تیم ملی فرانسه از رقابت های یورو ۲۰۲۰ با شکست برابر سوئیس، اخباری در مورد احتمال برکناری دیدیه دشان منتشر شد، اما فدراسیون فوتبال فرانسه اعلام کرد تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ این سرمربی را حفظ خواهد کرد. قرارداد فعلی دشان با فرانسه در پایان جام جهانی قطر تمام می شود و تمدید قرارداد به موفقیت او تیمش در این مسابقات بستگی دارد.

اما زیدان آماده است نیز که تا بعد از جام جهانی ۲۰۲۲ یا حتی یورو ۲۰۲۴ صبر کرده و روی نیکت فرانسه جای دشان را بگیرد. در پایان فصل یوونتوس برای توافق با زیدان اقدام کرد و البته پاسخ این سرمربی منفی بود. به نظر می رسد نوئل لو گرات، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه رابطه بسیار خوبی با زیدان داشته و قصد دارد در صورت جدایی دشان بعد از جام جهانی، او را به عنوان سرمربی بعدی این تیم انتخاب بکند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج