۱۱۳۶۹۶۸
۵۰۲۷
۵۰۲۷
پ

اتفاق عجیب برای PSG؛ ۹ سنگربان در یک تیم!

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در حالی جانلوئیجی دوناروما را به خدمت گرفته که نام ۸ دروازه‌بان دیگر هم در لیستش به چشم می‌خورد.

خبرورزشی: اگر کسی به شما بگوید یک تیم مطرح در فوتبال هست که همزمان ۹ دروازه‌بان در اختیار دارد، حتماً می‌گوید دیوانه شده‌اید! اصولاً هیچ تیمی برای پستی که فقط یک بازیکن می‌تواند در آن ثابت باشد، این‌همه بازیکن به خدمت نمی‌گیرد، ولی این اتفاق در باشگاه مطرح و متمول پاری‌سن‌ژرمن رخ داده است.

جانلوئیجی دوناروما، ستاره ۲۲ ساله میلان و بهترین بازیکن یورو ۲۰۲۰ پس از قهرمانی با ایتالیا راهی پاریس شد و قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن را نهایی کرد. او حالا شماره ۵۰ را تحویل گرفته و بعید است مائوریسیو پوچتینو روی سنگربان دیگری به غیر از او برای تیمش فکر کند. این اتفاق در حالی رخ داده که پاری‌سن‌ژرمن ۸ دروازه‌بان دیگر داشت و دوتای آن‌ها یعنی کیلور ناواس و سرخیو ریکو هم بازیکنان مطرحی در این پست هستند.

اتفاق عجیب برای PSG؛ ۹ سنگربان در یک تیم!

کیلور ناواس

ظاهراً این سنگربان کاستاریکایی خیلی هم خوش‌شانس نیست و کسی قدرش را نمی‌داند. وقتی همراه رئال‌مادرید سه مرتبه متوالی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، او را کنار گذاشتند تا تیبو کورتوا را به خدمت بگیرند. حالا بعد از ۲ سال در پاری‌سن‌ژرمن هم نو آمده به بازار! ناواس در ۳۴ سالگی برای شماره یک بودن دیگر گزینه پوچتینو نیست و اگر بخواهد در پاریس بماند باید روی نیمکت بنشیند. او در ۲ فصل گذشته ۸۰ مرتبه درون دروازه پاریسی‌ها ایستاده است.

سرخیو ریکو

دروازه‌بان ۲۷ ساله اسپانایی از همان ابتدا که از سویا به پاری‌سن‌ژرمن آمد گزینه دروازه‌بان اولی نبود. ریکو در مجموع ۲۳ مرتبه درون دروازه پاریسی‌ها ایستاده و عادت به نیمکت‌نشینی دارد، ولی این احتمال وجود دارد تا راهی تیم دیگری شود تا شانس بیشتری برای بازی کردن داشته باشد. در پاریس بعید است همان تعداد بازی فصول قبل هم به او برسد.

آلفونس آرئولا

با سابقه بازی در تیم ملی فرانسه و حتی رئال‌مادرید، تمایلی به دروازه‌بان دوم یا سوم بودن نخواهد داشت. بعد از یک فصل خوب همراه با فولام با اتمام قرارداد قرضی‌اش به پاریس برگشته، ولی شاید به زودی او از جمع دروازه‌بان‌های پاری‌سن‌ژرمن خط بخورد. آرئولا از سال ۲۰۰۶ بازیکن پاری‌سن‌ژرمن بوده و با توجه به این که دیگر امیدی به فیکس شدن در این تیم نخواهد داشت، احتمالاً این مرتبه دائمی جدا خواهد شد.

الکساندر لتلیه

دروازه‌بان ۳۰ ساله که کارش را در پاری‌سن‌ژرمن آغاز کرد، پس از حضور در تیم‌هایی مثل آنژه، یانگ‌بویز، تروا و اورلئانز به پاریس برگشت. او هم برای نیمکت‌نشینی آمده و شاید به‌عنوان دروازه‌بان سوم ماندگار باشد. لتلیه هنوز یک مرتبه هم برای پاریسی‌ها به میدان نرفته.

مارسین بولکا

بولکای ۲۱ ساله فصل پیش به تیم شاتورو قرض داده شد و چند بازی انجام داد. این سنگربان لهستانی که در آکادمی چلسی هم عضویت داشته شاید باز هم به تیم دیگری قرض داده شود. حداقل این که با توجه به سنش می‌توانند روی سود فروش او در آینده حساب باز کنند.

گاریسون اینوسان

از دیگر بازیکنان آکادمی پاری‌سن‌ژرمن که از سال ۲۰۱۹ وارد لیست تیم اول باشگاه شده. این بازیکن ۲۱ ساله در کان به صورت قرضی حضور داشت و چند بازی هم انجام داد. او هم اگر بماند باید روی سکوها یا بیرون از لیست شاهد بازی‌های تیمش باشد.

دنیس فرانچی

دروازه‌بان ۱۸ ساله آکادمی پاری‌سن‌ژرمن که این فصل وارد تیم اصلی شده. او که سابقه بازی در اودینزه را هم داشته و بازیکن تیم زیر ۱۹ ساله‌های ایتالیا هم هست، احتمال دارد برای کسب تجربه جدا شود.

لوکاس لاوال

این دروازه‌بان هم ۱۸ ساله است و از تیم دوم لیل به خدمت گرفته شده. لاوال هم که در رده‌های سنی تیم ملی فرانسه حضور داشته، احتمالاً بیشتر در تیم دوم حضور خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج