۱۱۳۷۰۷۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

رد پیشنهاد‌های صیادمنش توسط مدیر زوریا

مدیر باشگاه زوریا لوهانسک اوکراین، پیشنهاد دو باشگاه بلژیکی و اوکراینی برای قرارداد با اللهیار صیاد منش را رد می‌کند.

خبرآنلاین: مدیر باشگاه زوریا لوهانسک اوکراین خبر درخواست دو تیم کلاب بروژ بلژیک و شاختار دونتسک اوکراین برای جذب اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی را تکذیب کرد.

«استانیسلاو اوگانوف» مدیر باشگاه زوریا در گفتگویی مفصل درباره شرایط و نقل و انتقالات این باشگاه، به نام اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی هم اشاره کرد. صیادمنش به صورت قرضی از فنرباغچه راهی زوریا شده است و تا نقل و انتقالات زمستانی این فصل در تیم اوکراینی حضور خواهد داشت.

اوگانوف در پاسخ به این سئوال که آیا با عملکرد خوب صیادمنش، قرارداد او با زوریا تمدید خواهد شد؟ گفت: این سئوالات را باید از باشگاه فنرباغچه بپرسید. از این طریق می‌توان فهمید آنها می‌خواهند قرارداد قرضی اللهیار را با زوریا تمدید کنند یا می‌خواهند او را پس بگیرند. نمی‌دانیم باشگاه استانبولی چه برنامه‌ای برای فوتبالیست خود دارد. او با تیم زوریا تمرین می‌کند زیرا قراردادش تا ۳۱ دسامبر معتبر است.

مدیر باشگاه زوریا در واکنش به خبر علاقه باشگاه شاختار دونتسک به جذب اللهیار صیادمنش و درخواست جذب او، اظهار کرد: هیچ نامه‌ای از این باشگاه دریافت نکرده‌ایم. شاید جایی پشت پرده درباره این موضوع صحبت کرده باشند ولی برای جذب بازیکن باید نامه نگاری شود تا مذاکرات بعدی صورت بگیرد. وقتی می‌گویند یک بازیکن را می‌خواهند، پس این موارد قطعی نیست و فقط شایعه است.

«آیا خبر علاقه باشگاه کلاب بروژ به اللهیار را خوانده‌اید؟ چقدر این خبر صحت دارد؟» اوگانوف در پاسخ به این سئوالات گفت: شاید بروژ می‌خواهد اللهیار را از فنرباغچه خریداری کند. من در جریان نیستم.

وی همچنین درباره احتمال خرید صیادمنش در صورت تداوم عملکرد خوب فصل گذشته‌اش، تصریح کرد: همه چیز در فوتبال خیلی سریع تغییر می‌کند. ما هنوز وقت زیادی داریم. بازیکنان باید وظایفی که در پیش است را انجام بدهند. فکر می‌کنم آنها جدی خواهند بود. انتظار می‌رود علاوه بر لیگ و جام حذفی، زوریا در مرحله پلی آف لیگ اروپا هم کارش را شروع کند. امیدوارم در پاییز، فوتبال شگفتی‌های دلپذیری برای تیم زوریا به همراه داشته باشد.مدیر باشگاه زوریا لوهانسک اوکراین، پیشنهاد دو باشگاه بلژیکی و اوکراینی برای قرارداد با اللهیار صیاد منش را رد می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج