۱۱۳۷۱۱۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

آ.ا.ک آتن در دو راهی میلاد محمدی یا حاج صفی

یک وب سایت یونانی مدعی شد که باشگاه آ. ا. ک آتن برای جذب احسان حاج صفی یا میلاد محمدی، از انصاری فرد مشاوره گرفته است.

ورزش سه: یک وب سایت یونانی مدعی شد که باشگاه آ. ا. ک آتن برای جذب احسان حاج صفی یا میلاد محمدی، از انصاری فرد مشاوره گرفته است.

وب سایت یونانی overfm در خبری به علاقه باشگاه آ.ا.ک آتن یونان برای جذب یکی از دو مدافع چپ ایرانی خبر داد. این سایت مدعی شد که باشگاه یونانی برای تقویت در سمت چپ خود، قصد دارد از میان میلاد محمدی و احسان حاج صفی یک بازیکن را جذب کند و در این راه، از کریم انصاری فرد مشاوره گرفته است.

این وب سایت نوشت: از میلاد محمدی (خنت) تا احسان حاج صفی (سپاهان). به نظر می رسد باشگاه آ.ا.ک آتن در جستجوی یک مدافع چپ برای فصل جدید خود است. دو بازیکن ملی پوش ایرانی برای این منظور مورد توجه قرار گرفته اند. احسان حاج صفی گزینه ای کلاسیک است که بیش از ۲۰۰ بازی در دفاع چپ به میدان رفته اما در ۳ سال گذشته به عنوان هافبک چپ و وینگر، هافبک دفاعی و میانی نیز بازی کرده است.

در ایران انتقال حاج صفی به آ.ا.ک در سپتامبر پایان یافته تلقی می شود. زمانی که تراکتور انتقال این بازیکن به آریس سالونیکا را به تأخیر انداخت، این بازیکن راهی سپاهان شد. اما حاج صفی یک شرط مهم در قرارداد خود قرار داد که هر زمانی یک پیشنهاد اروپایی برای او برسد، بتواند این تیم را ترک کند. طبق گفته بعضی منابع، حقوق سالانه وی در آ.ا.ک زیر ۴۰۰ هزار دلار خواهد بود.

با توجه به آنچه در داخل و اطراف باشگاه آ.ا.ک در مورد آن صحبت می شود، چشمگیرترین نکته این است که کریم انصاری فرد نقش کاتالیزوری در چرخش نگاه ها به سمت حاج صفی را داشته است. مطمئنا این اقدام مهاجم تیم ملی ایران خودسرانه نبوده است زیرا این مسئولان آ.ا.ک بودند که از او خواستند با حاج صفی صحبت کند.

این وب سایت در پایان نوشته است: کریم به مدیران آ.ا.ک گفته است که حاج صفی از میلاد محمدی بهتر و قابل اعتمادتر است و او بدون هیچ قید و شرطی به آنها توصیه کرده است که حاج صفی را جذب کنند. آ.ا.ک به مدت ۴ ماه است که در پی یافتن مدافع چپ مناسبی است تا اینکه سرانجام به گزینه ای به نام حاج صفی رسید. کسی که هموطن و دوست نزدیک کریم انصاری فرد است.

آ.ا.ک آتن در دو راهی میلاد محمدی یا حاج صفی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج