۱۱۳۷۲۷۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

ابراهیمی: می‌دانستم عبدی پنالتی‌اش را خراب می‌کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شک نکنید که فرجی حتماً قابلیت‌ها و انگیزه لازم را داشته است که کادرفنی پرسپولیس به او اعتماد کرده و وی را جایگزین سیدجلال حسینی کرده‌اند.

خبرگزاری میزان: ناصر ابراهیمی در خصوص پیروزی استقلال مقابل پرسپولیس در دربی جام حذفی اظهار داشت: دربی ۹۶ خیلی بی روح بود و تماشای آن تا انتهای بازی تحمل زیادی می‌خواست. دو تیم حتی در موقعیت‌های خطرناک هم برابر بودند. اگر پرسپولیس به تیر دروازه زد آنها هم مشابه همان صحنه را داشتند. دو تیم تا صبح هم بازی می‌کردند بازی مساوی می‌شد. البته ماهیت دربی جام حذفی همینطور است و معمولاً بازی زیبا از کار درنمی‌آید. بازیکنان خودشان را برای تساوی آماده کرده بودند. در این ۴۲ سال این ضعیف‌ترین دربی بود که دیدم.

وی افزود: یکی از مشکلات پرسپولیس نبود مهره‌های بااستعداد جدید است. با خودم می‌گویم اگر این ۷ یا ۸ مهره مثل سید جلال حسینی دوران بازی‌شان به اتمام برسد چه باید کرد. الان رشد استعداد‌ها در شهرستان‌ها بهتر صورت می‌گیرد چرا که زمین خاکی و فضا‌های بزرگتر باعث شده فرصت بیشتری برای بازی فوتبال داشته باشند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص ضیافت پنالتی‌های دربی ۹۶ تصریح کرد: سوالم این است که زنندگان پنالتی دو تیم با چه معیاری انتخاب شده بودند؟ برحسب موفقیت در تمرینات یا به طور احساسی انتخاب شده بودند؟ برای مثال مهدی قایدی سابقه خراب کردن پنالتی را دارد چرا در این برهه حساس پشت توپ قرار گرفت؟ یا مثلا وقتی که مهدی عبدی به سمت توپ می‌رفت، همان لحظه به خانواده‌ام گفتم با این روحیه‌ای که این بازیکن دارد پنالتی را خراب می‌کند. قطعاً کادرفنی بهتر از ما تشخیص داد.

ابراهیمی با مقایسه عملکرد دروازه‌بان‌های پرسپولیس و استقلال گفت: سیدحسین حسینی در ضربات پنالتی عملکرد بهتری داشت و توپ‌های بیشتری دریافت کرد. لک از اول بازی کمرش را می‌گرفت انگار که مصدوم بود! ما که ندیدیم او برخوردی با کسی داشته باشد، دوست دارم بدانم کمر او چه مشکلی داشت؟

وی در پاسخ به اینکه بازی فرشاد فرجی در قلب خط دفاع پرسپولیس چطور ارزیابی کرده است، تصریح کرد: شک نکنید که فرجی حتماً قابلیت‌ها و انگیزه لازم را داشته که کادرفنی پرسپولیس به او اعتماد کرده و وی را جایگزین سیدجلال حسینی کرده‌اند. نباید فراموش کرد که محمدحسین کنعانی‌زادگان هم که در ابتدا جایگزین شجاع خلیل‌زاده شده بود، عالی بازی می‌کرد و با همین روند به تیم ملی دعوت شد، اما در ادامه کمی درگیر حواشی و انتخاب تیم جدیدش شد همین مسئله روی کیفیت بازی‌اش تاثیرگذار بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهردادآبادانی۴فقط پوکر

      فدای سرش بازی با ماشین سازی جبران میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج