۱۱۳۷۳۹۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

موسوی: اهل گله‌گذاری و نق زدن نیستم

بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان گفت: اهل گله‌گذاری و نق زدن نیستم، اما اتفاق خاصی نسبت به سال‌های غیرالمپیکی رخ نداده است.

فارس: بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان گفت: اهل گله‌گذاری و نق زدن نیستم، اما اتفاق خاصی نسبت به سال‌های غیرالمپیکی رخ نداده است.

سید محمد موسوی در حاشیه مراسم بدرقه کاروان ایران به مسابقات المپیک توکیو درمورد شرایط تیم ملی والیبال کشورمان اظهار داشت: المپیک بزرگترین آوردگاه ورزشی و غیر فوتبالی دنیا است. برای هر ورزشکار حضور در این مسابقات هم یک افتخار به شمار می‌رود. برای دومین بار است که این سهمیه را برای والیبال و ورزش کشور کسب می‌کنیم. قطعاً تمام انرژی و انگیزه‌مان را برای این مسابقات به کار خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: مسابقات سخت لیگ ملت‌ها را پشت سر گذاشته‌ایم که بیشتر جنبه تدارکاتی و آماده‌سازی برای المپیک داشت. کادر فنی تلاش کرد تا به ترکیب ایده‌آل دست پیدا کند. امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. کار بسیار سختی داریم، اما سعی می‌کنیم که بهترین نتیجه را به دست بیاوریم.

بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا تدارک لازم برای حضور در المپیک انجام شد یا خیر، گفت: الان نه جای انتقاد است و نه جای صحبت کردن درخصوص این موضوعات؛ من اهل گله‌گذاری و نق زدن نیستم، اما اتفاق خاصی نسبت به سال‌های غیرالمپیکی رخ نداده است. شرایط فدراسیون والیبال مثل همیشه خوب بود، چون فدراسیون ما حرفه‌ای است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج