۱۱۳۷۴۶۳
۷ نظر
۵۰۱۵
۷ نظر
۵۰۱۵
پ

واکنش وزارت خارجه آمریکا به اظهارات عراقچی

وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه ای مدعی شد که اظهارات معاون وزیر خارجه ایران درباره زمان دور هفتم مذاکرات احیای برجام در وین تلاشی برای فرار از سرزنش درباره بن بست کنونی این مذاکرات است.

خبرگزاری مهر: وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه ای مدعی شد که اظهارات معاون وزیر خارجه ایران درباره زمان دور هفتم مذاکرات احیای برجام در وین تلاشی برای فرار از سرزنش درباره بن بست کنونی این مذاکرات است.

به نقل از رویترز، وزارت امور خارجه آمریکا به صحبت‌های عباس عراقچی درباره زمان دور هفتم مذاکرات وین پیرامون احیای برجام واکنش نشان داد.

در همین رابطه لینک زیرا بخوانید:

عراقچی: وین باید منتظر دولت جدید در ایران بماند

واکنش وزارت خارجه آمریکا به اظهارات عراقچی

بر اساس این گزارش، وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه ای مدعی شد که هدف از این اظهارات فرار از سرزنش درباره بن بست کنونی مذاکرات است.

در این بیانیه آمده است که آمریکا آماده بازگشت به مذاکرات هسته‌ای در وین است.

این بیانیه می‌افزاید: هدف از اظهارات مسئول ایرانی درباره اتباع آمریکایی بازداشتی در ایران دادن امید واهی به خانواده‌های آنهاست و هنوز توافقی در خصوص زندانیان بین طرفین حاصل نشده است.

گفتنی است که معاون وزیر امور خارجه نوشت: آمریکا و انگلیس باید این نکته را درک کرده و ایجاد ارتباط بین یک تبادل انسانی - که آماده اجرا می‌باشد - با برجام را متوقف کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینا دروغ زیاد میگن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تمام این مدت هم داشتند دروغ می گفتند ما به توافق رسیدیم و تندروها نمی گذارند...واقیعیت اینه که آمریکا برجام رو نابود کرده و حالا دنبال چیزهای بیشتریه که هرگز از ایران نمی گیره

    • بدون نام

      امریکا مثل انگلیس روباه سفت است ایران حق دارد به انها اعتماد نکند امروز مردم ایران بخاطر ه تبرم و گرانی و مشکلات معیشتی و بیکاری در عذاب هستند هیچ دلیلی نیست که ایران شرایت مذاکرات قبول نکند مگر اینکه امریکا بیشنهاد ودرخاست غیر منطقی و ظالمانه ای داشته باشد که ایران شرایط اورا قبول نمیکند امریکا میخواهد حرف ظالمانه خود را به کرسی بنشاند ایران هم مثل عرب نیست که تسلیم ظلم شود

    • حیرون ایرونی

      مردم که به درک، وین هم منتظر این دردانه ها باشه

    • بدون نام

      کاربر۱۱:۳۰آخرش کی مقصره تندروها یا آمریکا که زد زیر هیچ طرف ایرانی الکی دل خوش تیم مذاکره کننده بودی خدابهمان رحم کنه که چه جوری از زیر بار تعهدات برجامی دربریم

    • بدون نام

      امریکا اگر واقعا قصد بازگشت به برجام رو داره با یک دستور اجرایی می تونه این کار رو انجام بده اما می خواد باز هم امتیاز بگیره.

    • بدون نام

      اگر قراره تیم آقای رییسی بری به ادامه مذاکرات .تعین بشن و برن به ادامه .نگه داشتن کشورها دراین برهه زمانی اصلا به صلاح کشور نیست.پشت پرده تمام کشورهای مقابل ایران دنباله بهانه جیی جدید هستن.ده تا زندانی روهم که مهره سوخته به حساب میآیند تبادل کنید.برای برون رفت از مشگلات کشور باید قهرمانانه تعامل کنیم با دنیا.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج