جاباما
۱۱۳۷۴۸۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

احمدرضا معتمدی: امیدم به دعای دوستان است

احمدرضا معتمدی کارگردان سینما که به دلیل سکته مغزی دچار مشکلات حرکتی شده است، بیان کرد که برای بهبود حالش نیاز به دعای مردم دارد.

خبرگزاری مهر: احمدرضا معتمدی کارگردان سینما که به دلیل سکته مغزی دچار مشکلات حرکتی شده است، بیان کرد که برای بهبود حالش نیاز به دعای مردم دارد.

احمدرضا معتمدی: امیدم به دعای دوستان است

احمدرضا معتمدی نویسنده و کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت جسمانی خود توضیح داد: بعد از سکته مغزی و قلبی که پشت‌سر گذاشتم، سلول‌های مرده معمولاً دیگر بهبود پیدا نمی‌کنند. فیزیوتراپی اندکی کمک می‌کند تا بتوانم دست و پایم را تکان دهم اما کار مغز پیچیده‌تر از این‌هاست و امیدم به دعای خیر دوستان و اجابت از سوی خداوند است.

وی درباره وضعیت تحرک خود گفت: تنها با کمک پرستار و عصایی که در قسمت راست بدنم قرار می‌گیرد، امکان تحرک دارم و تا مرکز فیزیوتراپی می‌توانم بروم و بیایم. یکسال و نیم از دوره فیزیوتراپی‌ام می‌گذرد و تأثیرات اندکی داشته اما نه به آن صورت که بدنم به حالت سابق بازگردد. هنوز امکان استفاده از دست چپم را ندارم و همه کارهایم را با بخش راست بدنم انجام می‌دهم.

این کارگردان سینما با اشاره به نظر پزشکان درباره طول درمان خود ادامه داد: نظرشان این است که باید این مراحل درمانی ادامه پیدا کند تا نتیجه مشخص شود. اما آنچه مشخص است سلول‌های مرده دیگر به حالت قبل بازنمی‌گردد. احساس من این بود که به‌واسطه خون‌رسانی این سلول‌ها امکان احیا دارد که نظر پزشکان برخلاف این امر است.

معتمدی درباره پیگیری مسئولان سینمایی از وضعیت درمانی خود هم توضیح داد: دوستان سینمایی در شرایط کرونایی، وضعیت‌شان چندان تعریفی ندارند. دوستان مشترکی که در سینما داشتم و دچار بیماری کرونا شده‌اند، خوشبختانه مورد رسیدگی قرار گرفته‌اند. درباره من هم مدیران سینمایی و ارشاد با تماس تلفنی پیگیر بوده‌اند و در حد امکاناتی که داشته‌اند، حمایت کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج