۱۱۳۷۶۶۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

جنایت در جشن تولد؛ قاتل دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر گفت: در یک مراسم جشن تولد، در شهر نرماشیر جوانی ۲۱ ساله با ضربه چاقوی یکی از حاضران به قتل می رسد و قاتل متواری کمتر از یک ساعت توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان دستگیر شد.

ایسنا: جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر گفت: در یک مراسم جشن تولد، در شهر نرماشیر جوانی ۲۱ ساله با ضربه چاقوی یکی از حاضران به قتل می رسد و قاتل متواری کمتر از یک ساعت توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان دستگیر شد.

سرگرد "علیرضا علی آبادی" امروز ۲۷ تیرماه اظهار کرد: با اعلام وقوع قتل جوان ۲۱ ساله در یک مراسم جشن تولد در شهر نرماشیر، بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی و پلیس آگاهی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی صحنه جرم مشخص شد بر اثر نزاع بین دو نفر از حاضران در این مراسم یکی از آنان که جوانی ۲۱ ساله بود بر اثر ضربه چاقوی طرف مقابل به شدت مجروح و قبل از رسیدن به بیمارستان فوت می کند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر با بیان اینکه قاتل پس از ارتکاب جرم به همراه یکی از دوستان خود از صحنه متواری می شود، افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی تخصصی و انجام اقدامات اطلاعاتی، کمتر از یک ساعت قاتل و دوستش را قبل از فرار از شهرستان دستگیر می کنند.

علی آبادی بیان کرد: قاتل که جوانی ۲۸ ساله بود، بلافاصله پس از دستگیری به جرم خود اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی در پایان گفت: به همراه داشتن سلاح سرد و نداشتن توانایی لازم در کنترل خشم باعث بروز این حادثه تاسف بار شد که می طلبد والدین نیز بر رفتار و حضور فرزندان خود در این گونه برنامه ها نظارت و کنترل بیشتری داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج