۱۱۳۷۷۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تکذیب یک خبر درباره شمشیر باز ایرانی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به پیگیری جدی کمیسیون مطبوعش برای آزادی عضو سابق تیم ملی شمشیربازی، گفت: به احتمال زیاد گروگان ها در داخل کشور و نزدیکی مرز افغانستان قرار دارند.

خبرگزاری خانه ملت:

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به پیگیری جدی کمیسیون مطبوعش برای آزادی عضو سابق تیم ملی شمشیربازی، گفت: به احتمال زیاد گروگان ها در داخل کشور و نزدیکی مرز افغانستان قرار دارند.


اسماعیل کوثری،‌ با تاکید بر اینکه ربوده شدن حامد صداقتی و دوستش امنیتی نیست و تنها نوعی ناامنی است که برای شهروندان جمهوری اسلامی ایجاد شده است، افزود: رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با هماهنگی وزارت کشور،‌ وزارت اطلاعات و ناجا، مسئولان امنیتی و مرزبانی منطقه را به کمیسیون دعوت و با آنها در این زمینه گفت و گو کردند.

نماینده مردم تهران، ‌ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، خروج گروگان ها از کشور و پرداخت مبلغ درخواستی گروگان گیران را تکذیب کرد و افزود: در گفت و گو با اقوام حامد صداقتی و دوستش از آنها خواستیم پرداخت پنج میلیون دلار را نپذیرند و پیگیری ماجرا به عهده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نهادهای ذی ربط بگذارند، چون گروگان ها به احتمال بسیار زیاد در داخل کشور و نزدیکی مرز افغانستان هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس نهم، با بیان اینکه معضل گروگان گیری باید در استان سیستان و بلوچستان از میان برود، تصریح کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس امیدوار است با تشریک مساعی وزرای اطلاعات، امور خارجه و کشور و رئیس ناجا ریشه فتنه گروگان گیری در شرق کشور را بخشکانند.

گفتنی است، حامد صداقتی اوایل اردیبهشت به همراه دو نفر از دوستانش به نام‌های محمدعلی غفاری و مهدی حسینی در سفری تفریحی به جنوب کشور رفتند و سپس راهی زاهدان شدند. آنها تصمیم به بازگشت داشتند که در جاده خاش مورد حمله اشرار قرار گرفتند. بر اساس آنچه پلیس به اقوام این سه جوان اعلام کرده، آنها شامگاه ۱۲ اردیبهشت مورد حمله قرار گرفتند و در این درگیری محمدعلی غفاری هدف گلوله قرار گرفت و کشته شدو دو نفر دیگر به گروگان گرفته شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج