۱۱۳۷۷۸۹
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

پرسپولیس: شکایت‌های ما را ندید می‌گیرند

باشگاه پرسپولیس دیروز به شکل رسمی نامه اعتراض خود به حکم محرومیت یحیی گل‌محمدی را به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ارسال کرد. پرسپولیسی‌ها قصد دارند نماینده‌ای را برای پیگیری این اعتراض به کمیته بفرستند تا بلکه بتوانند قبل از بازی پرسپولیس و ماشین‌سازی محرومیت سرمربی خود را لغو کرده تا او را روی نیمکت تیم داشته باشند.

فرهیختگان: سرخپوشان پرسپولیس بعد از باخت مقابل استقلال در جام حذفی حالا راهی تبریز شده‌اند تا برابر ماشین‌سازی شانس چهارمین قهرمانی پیاپی خود در لیگ برتر را بیشتر از قبل کنند. البته آنها همچنان بر سر مسائل مالی دچار مشکلات زیادی هستند و مدیران باشگاه هم ظاهرا توانایی رفع این مشکلات را نیز به‌خاطر برخی مسائل ازجمله تحریم‌ها و عدم دریافت پاداش آسیایی خود ندارند. «فرهیختگان» بار دیگر نگاهی انداخته به اخبار و اتفاقات این باشگاه پرطرفدار که در ادامه ازنظر دوستداران این باشگاه می‌گذرد.

فرصت یک‌ماهه احتمالی برای شکایت کالدرون

باشگاه پرسپولیس چندی قبل در پاسخ به نامه فیفا که علت عدم پرداخت طلب گابریل کالدرون را جویا شده بود، نامه‌ای رسمی ارسال کرد و در این نامه به شرح مشکلات مالی خود و وجود تحریم و عدم دسترسی به پاداش‌های آسیایی پرداخت. حال شنیدیم به احتمال زیاد طی یکی‌دو روز پیش‌رو فیفا پاسخ خود را به این نامه یا دفاعیه باشگاه پرسپولیس خواهد داد. گفته می‌شود به احتمال بسیار زیاد فیفا یک مهلت یک‌ماهه جهت پرداخت بدهی به باشگاه پرسپولیس خواهد داد و اگر در این مدت اتفاقی نیفتد، قطعا پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه پرسپولیس بسته خواهد شد. اما باشگاه این امید را نیز دارد که فیفا از AFC بخواهد از مبلغ پاداش آسیایی این باشگاه طلب کالدرون و دستیارش را بپردازد. هرچند گفته می‌شود احتمال وقوع چنین اتفاقی کم است، اما باوجود این، پرسپولیسی‌ها منتظر رسیدن پاسخ فیفا هستند تا تکلیف خود را درمورد این پرونده بدانند. باشگاه پرسپولیس باید ۵۸۰ هزار یورو به کالدرون بپردازد که درحال حاضر چنین پولی را دراختیار ندارد.

امیدواری باشگاه به کاهش تحریم‌ها

مسئولان باشگاه پرسپولیس این روزها نسبت‌به همه اخبار رفع تحریم‌ها حساسیت ویژه‌ای نشان می‌دهند. ظاهرا هر خبری که درمورد کاهش یا رفع تحریم‌ها منتشر می‌شود، پرسپولیسی‌ها را امیدوار به دریافت طلب آسیایی خود می‌کند. جالب است بدانید اخبار اینچنینی باعث خوشحالی مسئولان باشگاه می‌شود و صحت و سقم اخبار را از مراجع رسمی پیگیری می‌کنند تا بلکه بتوانند زودتر به پاداش‌های آسیایی خود دسترسی پیدا کنند و مشکلات مالی زیاد خود را با این پول پشت‌سر بگذارند.

شکایت‌های پرسپولیس بی‌جواب می‌ماند؟

باشگاه پرسپولیس به ‌سرعت‌عمل فدراسیون فوتبال نسبت‌به شکایت‌های مطرح‌شده ازسوی این باشگاه معترض شده است. باشگاه می‌گوید درحالی‌که بیشتر شکایت‌ها و اعتراضاتی که ازطرف باشگاه به کمیته انضباطی ارسال شده، همگی بی‌جواب مانده، این کمیته به‌سرعت احکام سختی را درمورد اعضای باشگاه پرسپولیس صادر می‌کند.

دیروز در گفت‌وگو با یکی از اعضای باشگاه پرسپولیس متوجه شدیم هنوز رایی درمورد وقایع اصفهان و حمله عده‌ای به اتوبوس حامل سرخپوشان صادر نشده، شکایت از فرهاد مجیدی به‌علت توهین به هواداران پرسپولیس همچنان بی‌جواب مانده، هیچ اقدامی درمورد شکایت پرسپولیس از باشگاه‌های سپاهان و ذوب‌آهن و هیات فوتبال استان اصفهان صورت نگرفته، پاسخی هم به شکایت این باشگاه علیه محمد محبی و عزت پورقاز دو بازیکن سپاهان و مسعود ریگی و سیاوش یزدانی از استقلال داده نشده است. باشگاه پرسپولیس می‌گوید بارها رفتارهای تندتر، تهدید وزارت ورزش و اتهام به داوری صورت گرفته، اما واکنش به این رفتار بسیار کند و حتی ناچیز بوده، درحالی‌که درمورد پرسپولیسی‌ها به‌سرعت حکم صادر می‌کنند. حال باید دید واکنش کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال به این اعتراضات چه خواهد بود.

تکذیب جر و بحث یحیی و شکوری

در خبرها خواندیم بعد از بازگشت بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان کروات پرسپولیس به ایران جروبحثی میان یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم و ابراهیم شکوری سخنگوی باشگاه بر سر ماندن و رفتن این بازیکن درگرفته و یحیی با جدایی این بازیکن سخت مخالف بوده، اما شکوری اصرار به حذف این بازیکن داشته است. باشگاه پرسپولیس این خبر را کاملا رد می‌کند و می‌گوید رادو بعد از حضور در ایران یک جلسه با شکوری داشته تا سوءتفاهمات بین این دونفر برطرف شود و دیداری هم میان سمیعی و این بازیکن صورت گرفته است. باشگاه تاکید دارد همه اعضای باشگاه خواستار بازگشت رادو به ایران و تیم بوده‌اند.

اعتراض پرسپولیس به پاداش استاندار

پرسپولیسی‌ها پیگیر موضوع پاداشی شدند که ظاهرا قرار بوده استاندار آذربایجان شرقی به تیم ماشین‌سازی حریف روز سه‌شنبه سرخپوشان پایتخت بپردازد. باشگاه پرسپولیس می‌گوید چه دلیلی دارد که استانداری آذربایجان چنین پاداشی را به یک تیم لیگ برتری بدهد و هیچ نهاد دولتی نمی‌تواند به تیم‌های فوتبال پولی بپردازد. باید دید این جنگ‌های روانی میان پرسپولیس و ماشین‌سازی تبریز درنهایت در مستطیل سبز به چه نتیجه‌ای منتهی خواهد شد.

سمیعی با بازیکنان تسویه کامل می‌کند

باشگاه پرسپولیس می‌گوید جعفر سمیعی، مدیرعامل این باشگاه قصد دارد تا پایان فصل کلیه رقم قراردادهای بازیکنان این تیم را به‌طور کامل پرداخت کند تا هیچ بدهی‌ای برای فصل بعد به بازیکنان پرسپولیس باقی نماند. قرار بود دیروز باشگاه بیانیه‌ای را درمورد منابع مالی جدید جهت تسویه‌حساب مالی با بازیکنان صادر کند. باید دید آیا پول لازم برای انجام این کار دست سمیعی را خواهد گرفت یا نه.

تلاش برای رفع محرومیت گل‌محمدی

باشگاه پرسپولیس دیروز به شکل رسمی نامه اعتراض خود به حکم محرومیت یحیی گل‌محمدی را به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ارسال کرد. پرسپولیسی‌ها قصد دارند نماینده‌ای را برای پیگیری این اعتراض به کمیته بفرستند تا بلکه بتوانند قبل از بازی پرسپولیس و ماشین‌سازی محرومیت سرمربی خود را لغو کرده تا او را روی نیمکت تیم داشته باشند. البته باید دید آیا استیناف با پرسپولیس همکاری لازم برای بررسی سریع اعتراض و صدور حکم انجام خواهد داد یا این موضوع هم زمان‌بر خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما که میگین اشکالی نداره بدن یا ندن !!
      خودتون هم باهم مشگل دارین

    • بدون نام

      هوچی‌گری از سر و روی تیم منفور حکومتی میباره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج