جاباما
۱۱۳۷۷۹۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

روز شلوغ استقلال؛ همه آمدند جز مددی

بعد از فرهاد مجیدی نوبت به بازیکنان استقلال رسید تا آن‌ها نیز به گلایه از وضعیت موجود پرداخته و به‌شدت علیه مددی موضع‌گیری کردند. اکثر بازیکنان در صحبت‌هایشان تاکید کردند که مشکل‌شان پول نیست و فقط احترام می‌خواهند. فرشید اسماعیلی ازجمله نفراتی بود که به تندی علیه مددی صحبت کرد و خیلی زود خبر رسید که مددی از وی شکایت کرده است!

فرهیختگان: تمرین تیم فوتبال استقلال قرار بود عصر روز گذشته در مجموعه ورزشی انقلاب پیگیری شود که تحت‌الشعاع اعتصاب بازیکنان و شعار هواداران علیه مدیران باشگاه و همچنین صحبت‌های انتقادی فرهاد مجیدی و بازیکنان استقلال قرار گرفت و این موضوع باعث شد تا در فاصله دو روز مانده تا دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان از هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر، آبی‌پوشان به‌خاطر گلایه‌های موجود تمرین را تعطیل کرده و به نشانه اعتراض، زمین را بدون انجام تمرین ترک کنند.

مددی نیامد، یادش زنده شد!

شلوغی و ازدحام هواداران از یک سو و تعداد بی‌شمار خبرنگارانی که برای پوشش خبری و تصویری از تمرین استقلال در مجموعه ورزشی انقلاب گردهم آمدند از سوی دیگر، بیش از هر چیز دیگری موردتوجه قرار گرفت و جالب اینکه از همان ابتدا هواداران به‌شدت علیه احمد مددی موضع‌گیری کرده و شعار «حیا کن، رها کن» سر دادند. آن هم درحالی‌که خبری از او در محل تمرین نبود. البته در این شعارها علی‌نژاد، معاون وزیر ورزش و همچنین کارگزار باشگاه را نیز فراموش نکردند!

عارف غلامی، مدافع مصدوم استقلال با شرایطی سخت و با پای باندپیچی‌شده خود را به محل تمرین رساند و مورد استقبال هواداران قرار گرفت. در ابتدا فرزاد مجیدی و داریوش شجاعیان به‌سمت او رفتند و این بازیکن را دلداری دادند. همچنین امیر سلطانی، معاون سابق باشگاه استقلال به‌همراه توفیقی و علی نامداری در محل تمرین حاضر شدند و برای دقایقی در رختکن نیز حضور یافتند.

فرزاد مجیدی کمک‌سرپرست استقلال نظارت پررنگ و ویژه‌ای داشت و سعی می‌کرد نظم را در محل تمرین برقرار کند، هرچند با حضور هواداران گاهی بی‌نظمی حاکم و این موضوع باعث می‌شد مجیدی عصبانی‌شده و گلایه‌هایی را مطرح کند.

شیخ بالاخره کفش طلایش را گرفت!

یکی از هواداران خوش‌ذوق استقلال عکس بزرگ شیخ دیاباته به‌همراه کفش طلای آقای‌گلی فصل گذشته او را طراحی کرده و قبل از تمرین به او هدیه داد. جالب اینکه خبرنگاران به شوخی می‌گفتند که بالاخره دیاباته کفش طلایش را گرفت و یک هوادار به‌جای سازمان لیگ به او جایزه‌اش را اهدا کرد!

علی نامداری، مشاور سابق هیات‌مدیره استقلال به محض ورود به محل تمرین مورد استقبال فرزاد مجیدی و بازیکنان این تیم قرار گرفت و دقایقی با رشید مظاهری و ارسلان مطهری به خوش‌وبش پرداخت. بازیکنان استقلال که دقایقی قبل از ساعت ۱۹ به زمین چمن رفته بودند با درخواست مجیدی به رختکن رفتند و بعد از اینکه دوباره به زمین برگشتند این‌بار بعد از صحبت‌های فرهاد در حلقه اتحاد، برای تشکر از حمایت هواداران به‌سمت آنها رفتند. سرمربی استقلال با هواداران معلول و نابینای حاضر در تمرین این تیم نیز عکس یادگاری گرفت.

ابراهیم، هوادار قدیمی استقلال ملقب به ابراهیم چرخی در تمرین حاضر شد و موردتوجه بازیکنان و کادرفنی استقلال قرار گرفت. جالب اینکه قبل از حضور در محوطه چمن او را نشناخته و به سر تمرین راه ندادند.

اکثریت با بانوان هوادار

آرمان رمضانی به‌عنوان اولین بازیکن تمرین را ترک کرد و سایرین نیز یک به یک از مجموعه ورزشی انقلاب در میان تشویق هواداران رفتنی شدند. نکته قابل توجه اینکه بیشتر هواداران استقلال در تمرین را بانوان استقلالی تشکیل داده و آنها اشتداد استقلال را تشویق کردند.

مجیدی: گفتند ببازی برکنار می‌شوی!

فرهاد مجیدی در پاسخ به سوال خبرنگار «فرهیختگان» مبنی‌بر اینکه سال گذشته نیز چنین رفتارهایی را کردند و درنتیجه این رفتارها منجر به جدایی مجیدی از استقلال شد، آیا فکر نمی‌کند امسال هم این اتفاقات برای فراری دادن او طراحی شده است، گفت: «به‌خاطر باشگاه استقلال خیلی حرف‌ها را نزدم. سال گذشته مقابل سپاهان در جام حذفی اعضای هیات‌مدیره به من زنگ زده و گفتند اگر امشب شکست بخوری برکنارت می‌کنند، گفتم اشکالی ندارد و اگر صلاح می‌دانند من را بردارند. در ۱۰ روز دوبار سپاهان را بردیم، روزی که می‌خواستیم برای بازی با پرسپولیس به ورزشگاه بیاییم در اتوبوس به من گفتند همین الان سعادتمند مصوبه داده و اگر ببازی برکنارت می‌کنند، باز هم گفتم اشکالی ندارد. هیچ‌کدام از این حرف‌ها را برای به حاشیه نرفتن تیم مطرح نکردم. بازیکن فلان‌تیم به من زنگ می‌زند و می‌گوید امروز چهار ساعت با مدیران استقلال جلسه داشتم، گفتم با اجازه چه کسی؟ تو اصلا مدنظر من نیستی. سناریوی سال گذشته را امسال هم تکرار می‌کنند.»

حمله بازیکنان و شکایت مددی!

بعد از فرهاد مجیدی نوبت به بازیکنان استقلال رسید تا آنها نیز به گلایه از وضعیت موجود پرداخته و به‌شدت علیه مددی موضع‌گیری کردند. اکثر بازیکنان در صحبت‌هایشان تاکید کردند که مشکل‌شان پول نیست و فقط احترام می‌خواهند. فرشید اسماعیلی ازجمله نفراتی بود که به تندی علیه مددی صحبت کرد و خیلی زود خبر رسید که مددی از وی شکایت کرده است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عزيزي

      مجیدی از همین حالا داره جو سازی میکنه که اگر تو جام حذفی نتونه جام بگیره مثل پارسال بندازه گردن مدیران تیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج