۱۱۳۷۹۲۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دیاباته هم به سرنوشت میلیچ گرفتار می‌شود؟

گفته می‌شود شیخ دیاباته پیشنهاد‌های قابل توجهی از لیگ ستارگان قطر دارد و احتمال پیوستن وی به یکی از تیم‌های سرشناس قطری وجود دارد.

خبرگزاری میزان: حدود دو هفته قبل پرویز مظلومی عضو هئیت مدیره باشگاه استقلال از شکایت شیخ دیاباته به فدراسیون جهانی فوتبال بابت عدم پرداخت مطالباتش از سوی باشگاه استقلال خبر داد و تائید کرد پنجره نقل و انتقالات باشگاه به همین علت مسدود شده است.

با این وجود شیخ دیاباته علی رغم اختلافات مالی با سیستم مدیریتی باشگاه استقلال به تهران برگشت تا همچنان در تمرینات استقلال حضور یابد.

با این حال سوال کلیدی و بزرگی که برای هواداران استقلال به وجود آمده این است که با این شرایط آیا مهاجم خارجی استقلال که قراردادش با استقلال به اتمام رسیده، تمدید خواهد شد یا اینکه وی همانند میلیچ تهران را برای همیشه ترک خواهد کرد.

با افزایش گمانه زنی‌ها در این خصوص برخی نزدیکان استقلال از عدم تمایل کادرفنی استقلال نسبت به تمدید قرارداد با این بازیکن خبر دادند و مدعی شدند دیاباته در فهرست بازیکنان مورد نیاز فرهاد مجیدی نیست.

افت محسوس شیخ دیاباته از نظر فنی مهمترین عامل در اخذ این تصمیم از سوی کادر فنی بوده، اما با این حال به دلیل مسابقات حساس حذفی و تک بازی حذفی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا این بازیکن در کنار استقلال تمرین خواهد کرد تا در صورت نیاز در ترکیب استقلال قرار گیرد.

نکته جالب توجه اینجاست برخی باشگاه‌های لیگ برتری که از موضوع پایان قرارداد این بازیکن با مجموعه استقلال خبردار شدند به صورت محرمانه با مدیر برنامه این بازیکن وارد مذاکره شدند و آفر پیشنهادی خود را به وی ارائه کردند.

اما گفته می‌شود شیخ دیاباته پیشنهاد‌های قابل توجهی از لیگ ستارگان قطر دارد و احتمال پیوستن وی به یکی از تیم‌های سرشناس قطری وجود دارد.

با این وجود موضوع شکایت وی از باشگاه استقلال بابت عدم پرداخت مطالباتش می‌تواند دردسری بزرگی برای باشگاه به وجود آورد تا یک چالش حقوقی بین المللی دیگر برای آبی‌ها شکل گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج