۱۱۳۸۰۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تصادف مرگبار پراید با خاور در اتوبان آزادگان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از برخورد شدید خودروی پراید با خاور پارک شده در حاشیه بزرگراه آزادگان و مرگ راننده خاور خبرداد.

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از برخورد شدید خودروی پراید با خاور پارک شده در حاشیه بزرگراه آزادگان و مرگ راننده خاور خبرداد.

جلال ملکی اظهار داشت: ساعت ۸:۱۷ صبح امروز حادثه برخورد دو دستگاه خودرو در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آزادگان نرسیده به جاده مخصوص به سامانه ۱۲۵ اعلام و ۳ ایستگاه به محل حادثه اعزام شد. یک خاور به علت نقص فنی در حاشیه بزرگراه متوقف شده بود و راننده در حال تعمیر آن بود که ناگهان یک خودروی پراید به دلیل نا معلومی با قسمت عقب این خاور برخورد کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: راننه خاور به دلیل وقوع حادثه با شیشه جلوی پراید برخورد و داخل آن گرفتار شد، راننده پراید نیز محل حادثه را ترک کرد. آتش‌نشان‌ها با آغاز عملیات راننده خاور را از خودرو خارج و به عوامل اورژانس تحویل دادند که در نهایت مشخص شد وی که مردی ۵۵ ساله بود جان خود را از دست داده است. این عملیات در ساعت ۹:۰۵ به پایان رسید.

وی در ادامه از وقوع حادثه دیگری خبر داد و گفت: ساعت ۱۴:۱۲ روز گذشته آتش‌سوزی گسترده در یک گاراژ واقع در خیابان قزوین، ابتدای خیابان غفاری به سامانه ۱۲۵ اعلام و ۴ ایستگاه با تجهیزات به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: در یک گاراژ ۱۰ هزار متر مربعی که کارگاه‌‌ها و انبارهای متعددی در آن وجود داشت سوله‌ای به وسعت ۲ هزار متر مربع دچار حریق شد. این سوله مملو از موتور برق، پمپ آب، ظروف روغن و فیلتر روغن بود که آتش آن‌ها به دو دستگاه کانتینر و کامیون مجاور این سوله سرایت کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: آتش‌نشان‌ها از چند ناحیه به اطفای این حریق گسترده پرداختند و عملیات در ساعت ۱۷:۱۶ به پایان رسید. در این حادثه یک نفر از آتش‌نشان‌ها از ناحیه یک زانو دچار مصدومیت شد که به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

وی در ادامه گفت: ساعت ۱۵:۵۷ روز گذشته حادثه آوار در قیطریه، ابتدای اندرزگو به سامانه ۱۲۵ اعلام و ۲ ایستگاه به محل حادثه اعزام شد. در زمینی به وسعت ۸۰ متر مریع یک متر خاکبرداری شده بود و در حالی که کارگران در ضلع جنوبی زمین مشغول کار بودند دیوار ملک مجاور تخریب شد و کارگر را زیر آوار گرفتار کرد.

ملکی خاطرنشان کرد: آتش‌نشان‌ها پس از ساعتی تلاش موفق شدند این کارگر را که یک افغانی ۲۲ ساله بود را از زیر آوار نجات و به عوامل اورژانس تحویل دهند که در نهایت مشخص شد وی جان خود را از دست داده است. این عملیات در ساعت ۱۷ به پایان رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج