۱۱۳۸۰۵۸
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

حکم حمله به ساختمان کنگره آمریکا صادر شد

مردی از ایالت فلوریدای آمریکا که در پرونده حمله ژانویه گذشته به ساختمان کنگره آمریکا با پرچم مبارزات انتخاباتی ترامپ حضور داشت به هشت ماه زندان محکوم شد. این نخستین حکم در ارتباط با حمله روز شش ژانویه است.

یورو نیوز: مردی از ایالت فلوریدای آمریکا که در پرونده حمله ژانویه گذشته به ساختمان کنگره آمریکا با پرچم مبارزات انتخاباتی ترامپ حضور داشت به هشت ماه زندان محکوم شد. این نخستین حکم در ارتباط با حمله روز شش ژانویه است.

پل آلارد هوچکین عذرخواهی کرد و گفت که از عمل خود شرمسار است. وی به قاضی گفت: «اگر من تصور می کردم که این اعتراض تشدید می‌شود به آن شکلی که اتفاق افتاد… هرگز به جلوتر از پیاده رو خیابان پنسیلوانیا قدم نمی‌گذاشتم.» وی افزود: «این تصمیم احمقانه‌ای از طرف من بود.»

حکم حمله به ساختمان کنگره آمریکا صادر شد

دادستان‌ها درخواست ۱۸ ماه زندان را برای پل آلارد هوچکین کرده بودند و گفته بودند که او «مانند هر آشوبگری، در تهدید جمعی دموکراسی سهیم بوده است.»

حمله ششم ژانویه که از سوی معترضان به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری به ساختمان کنگره صورت گرفت دست کم پنج کشته برجای گذاشت.

راندولف ماس، قاضی این پرونده گفت که هوچکین اگر نه به اندازه دیگر اما در یکی از بدترین بخش‌های تاریخ آمریکا نقش داشته است. این قاضی در نهایت تصمیم گرفت تا حکم کمتر از یک سال زندان را برای هوچکین صادر کند.

ماس گفت: «این به هیچ وجه یک اعتراض نبود. این حمله به دموکراسی بود.» وی افزود: «این موضوع لکه‌ای بر جای گذاشته که برای ما باقی می‌ماند… برای سال‌های آینده در کشور.»

این حکم می‌تواند مانع مجازات صدها نفر دیگر از متهمان شود زیر آن‌ها تصمیم می‌گیرند که آیا معامله بر مجرمیت را قبول کنند یا به دادگاه بروند. هوچکین و برخی دیگر به جرایم جدی متهم شده‌اند اما مانند افراد دیگر به نقش در توطئه‌های بزرگ متهم نمی‌شوند.

هوچکین متهم به حمله به کسی یا خسارت به اموال عمومی نشده است و دادستان‌ها گفتند که او به دلیل پذیرفتن فوری مسئولیت و اعتراف به جرم مستحق نوعی نرمش است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج