۱۱۳۸۰۶۸
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

اشک‌هایی که از سر شوق جاری شد

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران پس از پیروزی تیمش مقابل شهرداری آستارا و صعود به لیگ برتر، احساسات خود را نتوانست کنترل کند و اشک‌هایش جاری شد.

ورزش سه: سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران پس از پیروزی تیمش مقابل شهرداری آستارا و صعود به لیگ برتر، احساسات خود را نتوانست کنترل کند و اشک‌هایش جاری شد.

رضا عنایتی یکی از سرمربیان جوان فوتبال ایران است که سه سالی از حضور او در گوشه مستطیل سبز در کسوت سرمربی می‌گذرد و حالا او که یک چهره تازه‌کار در جمع مربیان ایرانی است، امشب توانست کاری فوق‌العاده را در ورزشگاه غدیر تهران به سرانجام برساند و تیم فوتبال هوادار تهران را که مشکلات عدیده مالی-مدیریتی را در این فصل پشت سر گذاشت، به لیگ برتر رساند تا شاگردان رضا عنایتی یکی از تیم‌های فصل آینده سطح اول فوتبال ایران باشند.

پس از یک بازی پرفشار و البته پرماجرا که سوژه اول قطعی برق بود، عبدالنبی پورخلف داور مسابقه در سوت خود در دقیقه ۹۰+۹ دمید و این سوت او، بغض یکساله رضا عنایتی را ترکاند و اشک‌های او پس از صعود تیم فوتبال هوادار تهران به لیگ برتر سرازیر شد و همکاران او تلاش کردند تا در این جشن شادی صعود به لیگ برتر، سرمربی هوادار را آرام کنند.

عنایتی در شرایطی هوادار را به لیگ برتر رساند، که فصلی پر فراز و نشیب را با این تیم پشت سر گذاشت و اگر حتی امشب لغزشی در شاگردان او پیش می‌آمد، صعود به لیگ برتر به رویا تبدیل می‌شد، چرا که آن‌ها میلی‌متری و به لطف تفاضل گل بهتر توانستند بادران را پشت سر خود بگذارند و در کنار فجرسپاسی شیراز راهی لیگ برتر فوتبال ایران شوند.

سرمربی جوان هوادار امشب تلاش زیادی را کرد تا بتواند بغض خود را زیر چهره شادمان خود از پیروزی حفظ کند اما نتوانست تا برای دقایقی چشمان او امشب در ورزشگاه غدیر تهران پر از اشک شود و سپس در جشن قهرمانی تیمش با بریدن کیک حاضر شد و صورت او نیز توسط شاگردانش کیک‌مالی شد.

اشک‌هایی که از سر شوق جاری شد

اشک‌هایی که از سر شوق جاری شد

اشک‌هایی که از سر شوق جاری شد

اشک‌هایی که از سر شوق جاری شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیاداسدقلال بجای مجیدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج